معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:

اصل راهبردی در تحول کشور دخیل کردن مردم در اقتصاد است

«دهقانی فیروز: اصل کلیدی و راهبردی در تحول کشور نیز، دخیل کردن مردم برای تحول در اقتصاد است و باید در این راستا تلاش کرد.
کد خبر: ۶۶۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸ - 16May 2024

اصل کلیدی و راهبردی در تحول کشور دخیل کردن مردم برای تحول در اقتصاد استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «روح الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عصر امروز در آئین آغاز به کار ساخت پروژه شش هکتاری گلخانه آکواپونیک و آکواکالچر راما در حسین آباد بهشهر اظهار داشت: در این گلخانه پر از برکت کار نوآورانه انجام شد و امیدواریم این نوع کار‌ها تکثیر شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود:‌ این مجموعه کار خلاقانه‌ای انجام داده است که به توسعه کشاورزی با مشارکت مردم کمک می‌کند و امیدواریم سال آینده به عنوان گلخانه‌ای با مشارکت مردمی و اقتصادی به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: اقتصاد دانش بنیان، اقتصادی مبتنی بر مردم و برای مردم است که باید در این راستا تلاش کرد.

به گفته معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، توسعه گلخانه‌های هوشمند و شهرک‌های مولد گلخانه‌ای و شیلاتی یکی از اولویت‌ها است زیرا اقتصاد دانش بنیان، اقتصادی مبتنی بر مردم و برای مردم است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بر مردمی شدن اقتصاد، تاکید دارند و ماهیت و مأموریت اقتصاد دانش‌بنیان نیز به‌گونه‌ای تعریف شده است که مبتنی بر فناوری باشد و جامعه را در اقتصاد، نقش آفرین می‌سازد.

دهقانی فیروزآبادی، اولویت‌دارترین و مهم‌ترین مساله امروز کشور، را اقتصاد دانست و گفت: اصل کلیدی و راهبردی در تحول کشور نیز، دخیل کردن مردم برای تحول در اقتصاد است و باید در این راستا تلاش کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها