دانش‌آموز دختر خوزستانی؛

خاطرات پدر جانبازم لبریز از درس زندگی، شجاعت و فداکاری‌اند

مرادی گفت: هم نسلان من ارتباط زیادی با فضای معنوی حاکم بر دوران دفاع مقدس ندارند و گاهی که خاطرات پدر را برایشان بازگو می‌کنم شاید از من نپذیرند اما من به وجود امسال پدرم افتخار می‌کنم.
کد خبر: ۶۶۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷ - 29April 2024

خاطرات پدر جانبازم لبریز از درس زندگی، شجاعت و فداکاری‌اند«رضوان مرادی» دانش‌آموز خوزستانی برگزیده سومین جشنواره «افتخار من» در بخش خاطره صوتی و مکتوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، با اشاره به این که افتخار می کند که فرزند یک جانباز است، اظهار داشت: در کلاس یازدهم رشته تجربی مدرسه شاهد رضوان اهواز در حال تحصیل هستم و فراخوان جشنواره از طریق برنامه شاد به دستم رسید.

وی افزود: پدرم «مصطفی مرادی» از جانبازان ارتش است که از سال 1360 تا 1362 در خط مقدم حضور داشت و به عنوان یک ارتشی جان برکف از میهن دفاع کرد.

برگزیده سومین جشنواره «افتخار من» گفت: همیشه پای خاطرات پدر می‌نشینم و از آن‌ها درس زندگی، شجاعت و فداکاری می‌گیرم ولی یکی از این خاطرات خیلی برایم جالب بود که آن را برای جشنواره ارسال کردم و خوشحالم که در جمع برگزیدگان قرار گرفتم و باعث خوشحالی پدر شدم.

مرادی یادآور شد: هم نسلان من ارتباط زیادی با فضای معنوی حاکم بر دوران دفاع مقدس ندارند و گاهی که خاطرات پدر را برایشان بازگو می‌کنم شاید از من نپذیرند اما من به وجود امسال پدرم افتخار می‌کنم.

این دانش‌آموز اهوازی افزود: انشالله با ثبت و ضبط چند خاطره جالب دیگر از پدر در جشنواره بعدی هم شرکت می‌کنم و از سردار مرادحاجتی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان هم تشکر می‌کنم که به من وعده دادند در صورت ثبت خاطرات پدر، آن‌ها را به صورت کتاب صوتی یا مکتوب انتشار می‌دهند.

آئین اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» ویژه بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران، امروز در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور ویدئو کنفرانسی دیگر استان‌ها برگزار شد. 

استان خوزستان نیز در مجموع 376 اثر را به این جشنواره ارسال کرده بود که در نهایت تندیس جشنواره در بخش خاطره صوتی و مکتوب به «رضوان مرادی» فرزند جانباز ارتش «مصطفی مرادی» رسید و لوح سپاس و تندیس برگزیده این دوره توسط سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به وی اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار