کارشناس ارشد مسائل منطقه غرب آسیا:

عملیات «وعده صادق»، تجلی اقتدار ایران در دفاع از جبهه مقاومت/ انقلاب اسلامی الهام‌بخش حرکت‌های آزادیبخش

اسداللهی گفت: عملیات «وعده صادق» نقطه عطفی در معادلات منطقه بود و نشان داد که ایران به عنوان حامی محور مقاومت، در برابر هرگونه تجاوز دشمن ایستادگی خواهد کرد.
کد خبر: ۶۶۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵ - 29April 2024

عملیات «وعده صادق»، تجلی اقتدار ایران در دفاع از جبهه مقاومت/ انقلاب اسلامی الهام‌بخش حرکت‌های آزادیبخشبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «مسعود اسداللهی» کارشناس ارشد مسائل منطقه غرب آسیا در دومین نشست تخصصی با عنوان «وعده صادق» به بررسی تحولات منطقه و راهبرد ایران در قبال رژیم صهیونیستی پس از عملیات «وعده صادق» پرداخت و نقش انقلاب اسلامی در الهام‌بخشی به محور مقاومت و پیامد‌های قاطعیت ایران در پاسخ به تجاوز دشمن را مورد بررسی قرار داد.

وی با بیان اینکه فروردین ماه سال جاری نقطه عطفی در تاریخ تحولات منطقه رقم خورد، اظهار داشت: تا پیش از عملیات «وعده صادق»، رژیم صهیونیستی با قدرت‌نمایی خود، رعب و وحشت را در دل مردم منطقه انداخته بود و بسیاری از کشور‌ها امید خود را برای مبارزه با این رژیم از دست داده بودند.

کارشناس ارشد مسائل منطقه غرب آسیا افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، روحیه جدیدی به مبارزات ضد صهیونیستی در منطقه تزریق شد و مردم فلسطین و دیگر کشور‌های منطقه با الهام از این انقلاب، راه مبارزه مردمی را پیش گرفتند و با تشکیل محور مقاومت، به مقابله با رژیم اشغالگر پرداختند.

اسداللهی تصریح کرد: با گذشت زمان، محور مقاومت با فرماندهی سردار سلیمانی به دستاورد‌های چشمگیری در مبارزه با اسرائیل، آمریکا و داعش دست پیدا کرد از همین رو این موفقیت‌ها، خشم دشمنان را برانگیخت و آن‌ها را به اتحاد علیه محور مقاومت سوق داد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا، دشمنان با حمله به نیرو‌های سپاه پاسداران در سوریه، به دنبال محک زدن ایران و سنجش اراده این کشور در برابر تجاوز بودند، اما ایران با قاطعیت و اقتدار به این تجاوز پاسخ و عملیاتی تحت عنوان «وعده صادق» را انجام داد.

کارشناس ارشد مسائل منطقه غرب آسیا بیان داشت: عملیات «وعده صادق» پیامد‌های مهمی به دنبال داشت و این عملیات نشان داد که ایران در برابر تجاوز دشمن قاطعانه ایستادگی می‌کند و هرگونه تعرضی را به شدت پاسخ خواهد داد. 

اسداللهی تاکید کرد: این عملیات به دشمنان فهماند که اتحاد آن‌ها علیه محور مقاومت بی‌فایده است و نمی‌توانند با زور و قلدری به اهداف خود دست پیدا کنند و علاوه بر این، عملیات «وعده صادق» به الهام‌بخشی به دیگر ملت‌های منطقه برای مبارزه با ظلم و ستم و احقاق حقوق خود کمک کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار