معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ابعاد مختلف رویداد آزادسازی خرمشهر بررسی و تاثیرات آن تبیین شود

هاشمی‌مهر گفت: گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر با عنوان رویدادی بزرگ ابعاد مختلف آن بررسی و تاثیرات آن تبیین شود.
کد خبر: ۶۶۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳ - 29April 2024

ابعاد مختلف رویداد بزرگ سوم خرداد بررسی و تاثیرات آن تبیین شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، «سیدجواد هاشمی مهر» معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه روابط عمومی‌ها با موضوع گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت به نتایج سوم خرداد این رویداد تاریخی اشاره و اظهار داشت: باید این وقایع بدرستی و به شکل گسترده تبیین و به نسل جوان و نوجوانان منتقل گردد.

این مسئول با تاکید بر ضرورت مردم محوری، نقس موثر حوزه رسانه و روابط عمومی‌ها در تبیین دفاع مقدس گفت: البته که جایگاه والای ادبیات پایداری و دفاع مقدس مرهون توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و با جهاد تبیین می‌توان به خوبی به این مهم پرداخت.

معاون سیاسی و امنیتی اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: باید با کار رسانه ای، فعالیت‌های فرهنگی و هنری اثر بخش به مسائل پرداخت تا پرچم مقاومت، پایداری و تحقق اهداف نظام برافراشته بماند. 

هاشمی مهر با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی در استان افزود: روابط عمومی ها از ظرفیت این برنامه ها به نحو مطلوب استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فضاسازی محیط اداری در مناسبت های مختلف نیز در دستور کار مسئولان روابط عمومی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید از ابزار رسانه و تسلط رسانه بیشترین بهره را برد تاکید کرد که رسانه باید پیام مقدس این واقعه بزرگ سوم خرداد که آن روز به دنیا مخابره شد را امروز با نقش موثر خود زنده کند.

این مسئول عنوان کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی به برکت حضور اقشار مختلف مردم در تمامی رویدادها، عرصه‌ها و صحنه‌ها بوده و امروز هم باید در هر مناسبتی از نقش محوری، سازنده و موثر آن‌ها بهره گرفت.

هاشمی مهر تصریح کرد: پشتوانه قدرت مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی بوده و هست و تداوم آن وحدت و پشتوانه مردمی با همراهی رسانه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: به همین خاطر است که حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر نقش محوری مردم تاکید داشته و مردم داری را همواره به کارگزاران جمهوری اسلامی توصیه می‌کنند.

در ادامه «امیر رئوف» مدیرکل صداوسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: هدف از برگزاری یادواره‌ها، اجلاسیه‌ها و کنگره ملی شهدا انتقال فرهنگ و اهداف دفاع مقدس از نسل گذشته به نسل حاضر و آینده است.

رئوف عنوان کرد: در صداوسیما بستر‌های لازم جهت پوشش برنامه‌های حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در ادارات فراهم شده است.

«محمدصادق درفشی» مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز به برنامه ریزی و بسترسازی برای تبیین رشادت‌ها و از خودگذشتگی رزمندگان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: هشت سال دفاع مقدس و از همه مهمتر آزاد سازی خرمشهر متعلق به فداکاری‌ها و از خود گذشتگی و استقامت همه ملت ایران است.

درفشی تصریح کرد: باید به سیر تاریخی آنچه از آغاز جنگ تا فتح خرمشهر و سقوط و زمین گیر شدن دشمنان در این هشت سال عرصه نابرابر رخ داده پرداخته شود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها برای تقویت عملکردشان از ظرفیت رسانه‌ها بهره ببرند گفت: برنامه‌های کنگره ملی شهدا و دفاع مقدس باید به بهترین شکل ممکن از سوی روابط عمومی‌ها تبیین شود.

به گفته درفشی، عملکرد روابط عمومی‌ها در حوزه دفاع مقدس و فعالیت بیشتر آن‌ها از ملاک‌های روابط عمومی موفق محسوب می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: از روابط عمومی‌ها و رسانه‌های استان انتظار می‌رود که به مناسبت‌ها بیشتر توجه داشته باشند و به مناسبت‌های ملی، مذهبی و تاریخی به خوبی پرداخته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار