در نشست ستاد استانی گرامیداشت مناسبت‌های ملی مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد: اجرای برنامه‌های ترویج فرهنگ دفاع مقدس در استان ضروری است

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: ضروری است که برنامه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
کد خبر: ۶۶۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲ - 28April 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد: اجرای برنامه‌های ترویج فرهنگ دفاع مقدس در استان ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست روسای ستاد‌های گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت روز (یکشنبه) در سالن دولت برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به عملیات «وعده صادق»، اظهار داشت: امروز دلاورمردان انقلابی اسلامی به برکت خون شهدای والامقام از گنبد آهنین عبور می‌کنند و هدف از این عملیات نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی ایران به تمام دنیا و استکبار بود.

سرهنگ خواست خدایی با اشاره به اینکه ما مانند رژیم صهیونیستی زنان و کودکان را مورد هدف قرار نمی‌دهیم، افزود: مقاومت غزه، بیداری مردم دنیا در برابر ظلم، انسانیت در عملیات وعده صادق نیز برگرفته از فرهنگ غنی دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی است، بیان کرد: باید این گنجینه ارزشمند را با تبیین درست بیمه کنیم. 

وی شعار «در راه فتح قله ایم» را به عنوان شعار سراسری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ذکر کرد و گفت: گسترش و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل حاضر و آینده و علاقه‌مندان به این فرهنگ اولویت روابط عمومی دستگاه‌ها باشد.

سرهنگ خواست خدایی عنوان کرد: با وجود همه مشکلات ما در اردوگاه حق هستیم و لذا پیروزی با این جبهه است و دشمن نیز بر این باور است، چرا که همواره در مقابل ما ایستاده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم برنامه‌های حوزه دفاع مقدس را به خوبی اجرا کنیم باید در جهت به مرام شهدا حرکت کنیم.

وی از پیش بینی ۴۴ عنوان برنامه در مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت خبرداد و افزود: ضروری است که با برنامه‌ریزی‌های درست تمامی ادارات، برنامه‌های ترویج فرهنگ و شهادت در سطح استان را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند.

سرهنگ خواست خدایی بر ثبت برنامه‌های اجرایی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت در سامانه سادم و شرکت در ششمین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی نیز تاکید کرد.

وی ابراز داشت: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۲هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۰۰ عنوان کتاب با همکاری کنگره ملی شهدای استان با موضوع نقش رزمندگان در دفاع مقدس در دست تألیف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار