اهدای خون کارکنان تیپ ۲۸۸ زرهی ارتش

کارکنان تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی شهید سلیمان هاشم زهی نزاجا با حضور در مرکز انتقال خون خاش خون خود را به بیماران اهدا کردند.
کد خبر: ۶۶۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱ - 27April 2024

اهدای خون کارکنان تیپ ۲۸۸ زرهی ارتشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، کارکنان تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی شهید سلیمان هاشم زهی نزاجا با حضور در مرکز انتقال خون خاش خون خود را به بیماران اهدا کردند.

امیر سرتیپ دوم «محمد غیجی» فرمانده تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی نزاجا در این حضور با گرامیداشت یاد رزمندگان و شهدایی که در صحنه‌های مختلف برای دفاع از عزت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و میهن اسلامی با اهدای خون خود حماسه آفریده‌اند، اظهار داشت: حرکت امروز همکارانم در تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی خاش و حضور با لباس نظامی جهت اهدای خون، حرکت نمادینی برای گسترش فرهنگ اهدای خون است.

وی تصریح کرد: کارکنان تیپ ۲۸۸ مستقل زرهی نزاجا در خاش برای گسترش فرهنگ اهدای خون و نیز حفظ سلامتی خود به صورت انفرادی در اهدای خون پیشتاز هستند و حضور امروز ما، با لباس سربازی مردم و مملکت در اینجا در راستای پاسداشت پویش اهدای خون در ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

ارشد نظامی آجا در شهرستان خاش افزود: سوگند سربازی یاد کرده‌ایم خونی که در رگانمان جاری است را در راه سربازی نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم فدا کنیم و در این راه مصمم هستیم.

وی در انتها از ادارات، ارگان ها ، دانشگاه‌ها و مراکز جمعیتی دعوت کرد که با اهدای خون دسته‌جمعی در پایگاه اخذ خون شهرستان، در گسترش فرهنگ اهدای خون و تأمین نیاز خونی نیازمندان، سازمان اهدای خون استان سیستان و بلوچستان را یاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار