رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

ثبات قدم در اجرای احکام الهی نیاز امروز جامعه

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: دشمن صریح بیان کرده است که حجاب و چادر بهانه هست و جمهوری اسلامی هدف اصلی هست؛ بر همین اساس در برپایی احکام دین باید دچار تفرقه نشد و در مسیر اجرای این احکام ثابت قدم بود.
کد خبر: ۶۶۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲ - 09May 2024

ثبات قدم در اجرای احکام الهی نیاز امروز جامعه/ جانفشانی‌های شهدا ضامن تداوم انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در نشست بصیرتی ویژه کارکنان انتظامی خراسان رضوی که روز گذشته در مسجد مالک اشتر ستاد انتظامی این استان برگزار شد، ضمن قدردانی از فعالیت‌های خوب همکاران انتظامی خراسان رضوی، اظهارداشت: الحمدالله خداوند متعال به ما و شما توفیق داده که دائما در حال عبادت و خدمت باشیم، از این ماموریت به آن ماموریت و از این سنگر به آن سنگر که همه آن‌ها را با اخلاص زحمت می‌کشید. 

وی با بیان اینکه به وجود این سربازان فداکار و ازجان‌گذشته افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: همه این فعالیت‌ها یک طرف و مجاهدت‌های سلیمانیها این احکام را در پیش گرفتند، جهاد در راه خدا بود، چون همین مجاهدت‌ها و جانفشانی های شهدا عزیز بوده است که مملکت را حفظ کرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه فرمانده شما جزو مردان مردی است که پای این حکم الهی به تنهایی ایستاده است، گفت: قرآن می فرماید این کاری که شما می کنید همان چیزی که به عهده پیامبران گذشته شده است، این که احکام الهی را کارکنان انتظامی اجرا می کنند، کار موسی کلیم الله و عیسی روح‌الله است.

نماینده ولی فقیه در فراجا در ادامه تاکید کرد: جمعیت میلیونی سازمان انتظامی باید فریاد برآورند که طرح نور بخوبی اجرا شود، حتی در پستوی خانه ها نباید کسی بگوید این طرح چه فایده ای دارد.

حجت‌الاسلام‌ ادیانی با بیان اینکه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وجود مبارک خود را برای اجرای احکام فدا کرد، گفت: ما هم از طرح نور با تمام توان استقبال و سخت پشتیبانی می‌کنیم و با توجه به فتنه‌های دشمن باید نسبت به آن‌ها هوشیار باشیم تا توطئه دشمن خنثی شود.

وی با بیان این که باید از دوگانه حجاب اجباری و اختیاری پرهیز کرد، ابراز داشت: همه عزیزانی که در این میدان جنگ فرهنگی آسیب می‌بینند همانند مجروحان دفاع مقدس با ارزش هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: اگر همه بخش‌ها در حوزه حجاب و عفاف هشدار لازم را بدهند و در میدان باشند، شرایط حجاب مطلوب می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ ادیانی بیان داشت: دشمن صریح بیان کرده است که حجاب و چادر بهانه هست و جمهوری اسلامی هدف اصلی هست؛ بر همین اساس در برپایی احکام دین باید دچار تفرقه نشد و در مسیر اجرای این احکام ثابت قدم بود، در این میدان جهاد و جنگ نرم که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید کردند که دقیق و ظریف است همه ما هم باید دقیق و ظریف عمل کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی سازمان انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: من با اطمینان می‌گویم این طرح در تهران بیش از هشتاد درصد اثرگذار بوده و هست و ان شاءالله با کمک همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی به بهترین نحو شایسته‌ای اثربخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار