آیین گرامیداشت هفته سلامت در سپاه استان سمنان برگزار شد

به همت معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برنامه‌های گرامیداشت هفته ملی سلامت با تجلیل از فعالان این عرصه در این یگان برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱ - 25April 2024

میدان مجاهدت برای ارتقای سطح توسعه زندگی سالم برای جامعه از جمله واجب‌ترین مجاهدت‌ها است

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «منصور شوقانی» فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع جهادگران سلامت سپاه استان سمنان ضمن گرامیداشت شهدا به‌ویژه شهدای عرصه سلامت، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند نکته در بحث سلامت عنوان کرده‌اند که از جمله آن‌ها جایگاه معنوی تلاش گران حوزه سلامت است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه خدای متعال ما را موظف کرده است که نسبت به سلامت خود و دیگران احساس مسئولیت کنیم، گفت: میدان مجاهدت برای گسترش آبادانی و ارتقای سطح توسعه زندگی سالم برای جامعه از جمله واجب‌ترین مجاهدت‌ها است.

سردار شوقانی تصریح کرد: وقتی می‌گوییم توسعه زندگی در آن مؤلفه‌هایی نظیر معیشت، امنیت، سلامت، بهداشت، فرهنگ، اخلاق و معنویت مردم نهفته است.

وی بیان کرد: در حوزه سلامت؛ تبیین موضوع سلامت به‌عنوان زیرساخت توسعه پایدار، جلب مشارکت و همکاری عمومی در راستای تحقق جامعه سالم، تبیین شعار محوری «انسان سالم محور توسعه پایدار»، جلب همکاری بین بخشی و جلب مشارکت عمومی و مردمی از جمله موضوعات و مسائلی است که باید در حوزه سلامت بدان توجه کرد.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به شعار محوری در این هفته افزود: یکم تا هفتم اردیبهشت‌ماه به‌عنوان هفته ملی سلامت نام‌گذاری شده است و شعار امسال اصلاح سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری‌ها است.

وی گفت: بازدید اعضای کمیسیون بهداشت از اماکن سپاه استان سمنان، همایش پیاده‌روی پایوران و سربازان وظیفه، انجام مسابقات فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال پایوران، برگزاری کلاس‌های مشاوره و همچنین همایش هفته سلامت و تجلیل از فعالان این عرصه از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته ملی سلامت در سپاه استان سمنان به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها