بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت واقعه طبس؛

جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفت بالنده‌تر و استوارتر گام برمی‌دارد

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت گرامیداشت پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه و خفت‌بار آمریکا در حمله نظامی به طبس، بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵ - 24April 2024

جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفت بالنده‌تر و استوارتر گام برمی‌داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت گرامیداشت پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست مفتضحانه و خفت‌بار آمریکا در حمله نظامی به طبس، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

پنجم اردیبهشت یادآور یکی از تلخ‌ترین شکست‌های آمریکا در رویارویی با ملت ایران اسلامی و مصداق آیه شریفه «وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ» است.

اقدام متجاوزانه و ناقض مقررات بین المللی آمریکای جنایتکار علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران به لطف و عنایت الهی معجزه‌وار به شکست انجامید و امروز که ۴۴ سال از آن واقعه می‌گذرد ایران مقتدر بالنده‌تر و استوارتر از گذشته مسیر موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها را طی می‌کند.

در پنجم اردیبهشت ١٣۵٩ اولین شکست عملیات اطلاعاتی-نظامی آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی نوپا به صورت معجزه آسا رقم خورد و ٩۵کماندوی آمریکایی با چندین کشته و نابودی چند هلیکوپتر و هواپیما صحنه را ترک کردند. کارتر تحقیر و تک دوره‌ای شد. امام شن و طوفان را جنود الهی دانست.

شکست مفتضحانه و خفت بار و مأموریت نافرجام آمریکای جنایتکار در واقعه طبس چهره واقعی دشمن خبیث و استکبار جهانی را به جهانیان نمایان ساخت و ضمن فراهم کردن اتحاد و وحدت بیشتر نیرو‌های انقلابی، حقانیت جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی سردار شهید «محمد منتظرقائم» فرمانده شجاع و انقلابی سپاه یزد و دیگر شهدای آن حادثه در صحرای طبس اعلام می‌دارد امروز به فضل الهی جمهوری اسلامی سرافرازانه و سربلندانه با وجود نیرو‌های مسلح مقتدر و مومن تحت فرماندهی رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و پشتوانه مردمی هرگونه تحرکات قدرت‌های تهدیدگر بویژه رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را دفع خواهد کرد همچنان که با اجرای عملیات غرورآفرین «وعده صادق» نشان داد دست برتر و قدرت برتر نظامی و دفاعی در برابر همه توطئه‌ها، تهدیدات و دسیسه‌های دشمنان منطقه و بین الملل را دارد و با اقتدار به قله‌های فتح و پیروززی نزدیک می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها