مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان:

همزمان با دهه کرامت برنامه‌های مردمی در زنجان برگزار می‌شود

«نظری» گفت: همزمان با دهه کرامت برنامه‌های مردمی در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۵۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹ - 05May 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «غلامرضا نظری»، مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تشریح برنامه‌های مدیریت شهری در ایام دهه کرامت اظهار داشت: مدیریت شهری در صدد افزایش نشاط اجتماعی در بین عموم در این ایام است.
مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه در کنار برنامه‌های که مدیربت شهری برای این ایام در نظر گرفته است سایر متولیان امر هم در برگزاری بخشی از برنامه‌ها پای کار هستند، افزود: فضاسازی شهری و آذین‌بندی شهری، مشارکت در برنامه‌های هیات‌های مذهبی و فرهنگی، برگزاری جشن‌های ولادت و... از جمله برنامه‌های است که مستقیما با مشارکت مردم برگزار می‌شود.
نظری با اشاره به برگزاری برنامه‌ها در ایام دهه کرامت گفت: همزمان با دهه کرامت ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در ۱۰ پارک زنجان با حضور مردم برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان گفت: سعی می‌کنیم در بحث فعالیت‌های عمرانی افتتاح و یا کلنگ زنی برخی پروژه‌های عمرانی را در دهه کرامت انجام دهیم.
وی با اشاره به برگزاری برنامه ویژه کودکان در این ایام گفت: این برنامه قرار بود در صحن سبزه میدان برگزار شود منتهی با توجه به پیش‌بینی هواشناسی این برنامه در مسجد حسینیه اعظم زنجان برگزار شود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار