مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام:

ایران اسلامی نقش بسزایی در معادلات جهانی دارد

سرهنگ «فولادی» گفت: علی‌رغم دخالت امریکا در مباحث منطقه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی در معادلات جهانی دارد.
کد خبر: ۶۶۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹ - 24April 2024

ایران اسلامی نقش بسزایی در معادلات جهانی دارد به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ پاسدار «محمد حسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام امروز در آیین تجلیل از هنرمندان، نویسندگان و اساتید دفاع مقدس اظهار داشت: هنرمندان ایران اسلامی امروزه دستاورد‌های دفاع مقدس را در عرصه جهانی تبیین و تبلیغ می‌کنند و این دستاورد‌های بزرگ را به معرض نمایش گذاشته‌اند.

وی با اشاره به ۵ اردیبهشت سالروز حمله آمریکا به طبس احضار داشت نظام استکبار جهانی با برتری نظامی خود در عرصه هوایی همراه با همکاری برخی از خائنان رژیم طاغوت تلاش کرد نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کند که با لطف پروردگار متعال این نقشه شوم با شکست روبه شد.

سرهنگ فولادی افزود: واقعه طبس و شکست آمریکا یک معجزه الهی بود و این امر را می‌رساند که این نظام با اتکا به لطف و رحمت خداوند متعال پابرجا مانده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام با اشاره به دخالت آمریکا در منطقه بیان داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی در معادلات جهانی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار