حمله به دو خودرو نظامی رژیم صهیونیستی توسط حزب‌الله لبنان

ضربه‌های مهلک حزب الله به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی ادامه دارد و در این راستا دو خودروی نظامی صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت.
کد خبر: ۶۶۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵ - 21April 2024

صحنه شکار خودرو نظامی رژیم صهیونیستی+فیلمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حزب الله لبنان حمله‌های جدیدی به مواضع اشغالگران و تجهیزات آنها انجام داد.

از سوی دیگر حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شریف و شجاع آن رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۱۷:۱۵( به وقت محلی) روز یکشنبه ۲۱ آوریل، تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در مرکز المالکیه با سلاح مناسب هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن وارد کردند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها