امام جمعه همدان:

دشمن در عرصه حجاب به دنبال سست کردن بنیان خانواده است

آیت‌الله «شعبانی» گفت: دشمن در عرصه حجاب فراتر از مسائل سیاسی، به دنبال سست شدن بنیان خانواده است. کسانی که شاید مخالف حجاب باشند هم در فضای رها شده در عرصه حجاب آسیب خواهند دید.
کد خبر: ۶۶۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲ - 19April 2024

دشمن در عرصه حجاب به دنبال سست شدن بنیان خانواده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در خطبه‌های نماز جمعه همدان، اظهار داشت: لیست بلند بالایی از جنایات و خرابکاری‌های رژیم صهیونیستی از اوایل انقلاب تا به امروز وجود دارد. باید کشتار مردم مظلوم غزه را هم به این لیست اضافه کرد، جنایتی که آبروی بشریت را برده است.

وی با بیان اینکه امروز بشر چگونه می‌تواند مدعی انسانیت و حقوق بشر باشد، افزود: جمهوری اسلامی به اندازه کافی در مقابل دشمن خویشتن داری کرد. دفاع جمهوری اسلامی، از نظر قوانین بین المللی دفاع مشروط بود نه تجاوز.

امام جمعه همدان ادامه داد: این اقدام شجاع نیروهای مسلح ما، برای عالم اسلام آبرو شد. جمهوری اسلامی در این حمله، اصول انسانی و نظامی خودش را حفظ کرد و تنها به مراکز نظامی حمله کرد. این موفقیت ثمره تلاش جوانان این کشور است.

وی با بیان اینکه اگر برجام موشکی اجرا می‌شد، امروز کشور این قدرت را نداشت، گفت: توانایی امروز را مرهون تدابیر رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های درست نظام در عرصه نظامی هستیم.

شعبانی عنوان کرد: دشمن در میدان نظامی شکست خورد اما در عرصه رسانه تلاش می‌کند خودش را پیروز نشان دهد. در فضای گفتمانی اهالی رسانه به تبیین واقعیت‌ها بپردازند.

وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: دشمن در عرصه حجاب فراتر از مسائل سیاسی، به دنبال سست شدن بنیان خانواده است. کسانی که شاید مخالف حجاب باشند هم در فضای رها شده در عرصه حجاب آسیب خواهند دید.

امام جمعه همدان ادامه داد: در غربی که برهنگی تبدیل به فرهنگ شده، این خانواده‌ها هستند که آسیب دیده‌اند. همه نخبگان جامعه بدانند که این موضوع یک مسئله ملی است و نسبت به آن باید دغدغه‌ داشته باشند.

وی اضافه کرد: تلاش نیروی انتظامی در طرح نور قابل تقدیر است. در این طرح صرفا تذکر مفید است و نیازی به برخوردهای سخت نیست و صحبت با لطافت و در فضایی خوب کافی است .

شعبانی خاطرنشان کرد: در این این زمنیه نیازمند کار علمی هستیم تا اقناع عمومی شکل گیرد. اگر کسی نظر مخالف دارد باید در فضایی مناسب به گفت‌وگو بپردازد تا به نقاط مشترک بیشتری دست پیدا کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه منطق اسلام منطق عقل بشری است، متذکر شد: یکی از مشکلات این است که از دور یکدیکر را قضاوت می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها