پیام سرلشکر باقری؛

عملیات «وعده صادق» به تمامی اهداف خود دست یافت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: عملیات «وعده صادق» با بررسی دقیق ابعاد و شرایط حساس منطقه، با مصوبه شورای عالی امنیت ملی، سیاست‌گذاری و راهبری و نظارت ستاد کل نیروهای مسلح توسط سپاه پاسداران و همکاری سازمان‌های نیروهای مسلح انجام شد و به تمامی اهداف خود رسید.
کد خبر: ۶۶۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶ - 14April 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در صفحه شخصی خود در ویراستی نوشت: ع️ملیات غرورآفرین «وعده صادق» در ساعات اولیه یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با رمز مقدس یا رسول‌الله به لطف الهی با موفقیت کامل علیه اهداف نظامی در عمق اراضی اشغالی آغاز شد.

در این عملیاتِ ترکیبی ده‌ها فروند انواع موشک بالستیک و کروز و ده‌ها فروند پهپاد به‌کار گرفته شد.

عملیات «وعده صادق» به تمامی اهداف خود دست یافت
علت انجام این عملیات، خطای راهبردی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران بود و منجر به شهادت جمعی از مستشاران رسمی و قانونی کشورمان شد که به دعوت رسمی دولت سوریه به منظور مبارزه با تروریسم در آن کشور حضور داشتند.

ارتکاب این جنایت و تعرّض به اماکن دیپلماتیک، تعرّض به خاک کشورمان قلمداد شده و ناقض ماده ۵۱ منشور ملل متحد می‌باشد؛ از اینرو تصمیم به انجام عملیات وعده صادق در قالب حق قانونی  «اقدام متقابل» صورت پذیرفت.

عملیات «وعده صادق» با بررسی دقیق ابعاد و شرایط حساس منطقه، با مصوبه شورای عالی امنیت ملی، سیاست‌گذاری و راهبری و نظارت ستاد کل نیروهای مسلح توسط سپاه پاسداران و همکاری سازمان‌های نیروهای مسلح انجام و به تمامی اهداف خود رسید.

اهداف این عملیات مرتبط با تجاوز رژیم به سفارت جمهوری اسلامی ایران تعیین شدند؛ از اینرو مرکز بزرگ اطلاعاتی دشمن در جبل‌الشیخ و «پایگاه هوایی نواتیم» که محل پرواز هواپیماهای F35 هستند، اهداف اصلی عملیات در نظر گرفته شدند.

در این میان رژیم آمریکا همچون حمایت بی‌شرمانه‌اش از رژیم کودک‌کش در کشتار مردم بی‌گناه غزه، نه‌تنها جنایت اسرائیل در انهدام بخش کنسولی را محکوم نکرد، بلکه در شب گذشته نیز با تمام توان در دفاع موشکی و مقابله با پهپادها و موشک‌های ما به اسرائیل کمک کرد و البته ناکام ماند.

بار دیگر تاکید می‌کنم که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با قدرت برای دفاع از آب، خاک و فضای کشور کاملا آماده هستند و در برابر هرگونه تهاجم و تجاوز با تمام قوا وارد عمل خواهند شد.

توصیه ما به آمریکا و اروپا که بی‌محابا از رژیم منحوس حمایت می‌کنند این است که این حکومت جعلی را کنترل و مدیریت کنند تا منطقه بیش از این دچار تنش و التهاب نشود.

تاکید می‌شود هرگونه تعرّض به منافع کشورمان از سوی رژیم صهیونیستی با شدت بیشتر پاسخ داده خواهد شد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها