پیام فرمانده سپاه کربلا در پی حماسه باشکوه مازندرانی‌ها در روز جهانی قدس

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در پی حماسه باشکوه مازندرانی‌ها در روز جهانی قدس پیام قدردانی صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳ - 06April 2024

پیام فرمانده سپاه کربلا در پی حماسه باشکوه مازندرانی‌ها در روز جهانی قدسبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در پی حماسه باشکوه مازندرانی‌ها در روز جهانی قدس پیام قدردانی صادر کرد.

در این پیام آمده است: 

هو القوی عزیز 

«فَلَمَّا آسَفُونَا انْتَقَمْنَا مِنْهُمْ فَأَغْرَقْنَاهُمْ أَجْمَعِینَ» سوره زخرف آیه ۵۵

از همه اقشار و آحاد مردم همیشه پیروز، خط شکن و خط نگهدار دیار علوی که با خروش خود در روز جهانی قدس یک حماسه باعظمت را خلق و به معنای واقعی کلمه درخشیدند تقدیر و قدردانی به عمل می‌آورم.

این خروش و عظمت علوی‌ها به مانند جای جای ایران اسلامی پیام‌های روشنی را به همراه دارد و اینکه: ۱-ملت ما با ایمانی راسختر از گذشته همدل و حامی و همدرد مردم مظلوم فلسطین و برای تحقق آرمان آزادی قدس شریف عزمی قوی و بی تاب دارد، ۲-تمام قد پای کار و منتظر انتقام بزرگ و سیلی پشیمان کننده بر صورت مذبوحانه رژیم جعلی صهیونیستی در پی جنایات اخیر این غده سرطانی از جمله اقدام تروریستی در کنسولگری ایران عزیز در سوریه است، ۳-و مردم ما به مانند سال ۵۷ بلکه بالاتر از آن پای کار، ولی زمان و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده است.

و در پایان این خروش، عظمت و درخشش در روز جهانی قدس که در امتداد طوفان الاقصی، طوفان الاحرار جاودانه‌ای را رقم زده بی‌شک فتح و پیروزی‌های قریب و غرورآفرینی را به همراه دارد؛ به حول و قوه الهی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار