قدردانی فرمانده انتظامی از دستگاه‌ها برای امنیت و آرامش مردم در تعطیلات نوروز

سردار «رادان» از همکاری همه دستگاه‌های مرتبط در مدیریت جاده‌ها و امنیت و آرامش مردم در تعطیلات نوروز قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۵۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳ - 02April 2024

قدردانی فرمانده انتظامی از دستگاه‌ها برای امنیت و آرامش مردم در تعطیلات نوروزبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز در نشست با فرماندهان انتظامی مازندران از همکاری همه دستگاه‌های مرتبط در مدیریت جاده‌ها و امنیت و آرامش مردم در تعطیلات نوروز قدردانی کرد.

وی با توجه به ماموریت افسران انتظامی در موقع افطار و سحر به فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: تامین غذای گرم و استاندارد در زمان افطار و سحر به مامورانی که کف خیابان مشغول مدیریت جاده‌ها هستند از نکات ضروری انتظامی کشور است.

سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده انتظامی مازندران نیز در این نشست ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های مستمر پلیس مازندران گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا ۱۱ فروردین یک میلیون و ۸۶۶ هزار دستگاه خودرو به استان وارد شد که یک درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ورودی‌ها مواجه بودیم

وی افزود: همچنین یک میلیون و ۶۳۴ هزار دستگاه خودرو از استان خارج شد که در این بخش نیز با کاهش چهار درصدی روبرو بودیم.

سردار مفخمی شهرستانی، مجموع خودرو‌های ورودی و خروجی به استان را بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه اعلام کرد و گفت: حدود ۲ کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم.

فرمانده انتظامی استان مازندران ادامه داد: همچنین در این بیش از ۲۲ میلیون مسافر وارد استان شدند و ۱۲ میلیون و ۸۷۱ هزار نفر در استان اقامت کردند و در حوزه پرواز‌های هوایی ۴۰ درصد افزایش داشتیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار