استاندار مازندران:

استان مازندران باید عاری از اعتیاد باشد

«حسینی پور» گفت: استان مازندران به عنوان مقصد گردشگری و دیار علویان باید عاری از اعتیاد باشد و مردم متمدن مازندران نمی‌توانند در زیست اعتیاد زندگی کنند.
کد خبر: ۶۵۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴ - 31March 2024

استان مازندران باید عاری از اعتیاد باشدبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، اولین همایش ترخیص بهبودیافتگان مرکز بازپروری صیانت فلق «امید رهایی» با حضور «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، «محمد جمالو» معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی و مدیرکل بازرسی و امور استان‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور جمعی از فرماندهان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و همچنین خانواده‌های بهبودیافتگان این مرکز در بابل برگزار شد.

استاندار مازندران در این مراسم گفت: در ایامی که متعلق به امام مسلمین حضرت علی (ع) هست شاهد اولین دوره ترخیص بهبود یافتگان از این مرکز هستیم.

حسینی‌پور با قدردانی از همه دست‌اندرکاران این مرکز درمانی به ویژه سپاه کربلا که در احداث و نگهداری این مرکز تلاش کردند، افزود: استان مازندران به عنوان مقصد گردشگری و دیار علویان باید عاری از اعتیاد باشد و مردم متمدن مازندران نمی‌توانند در زیست اعتیاد زندگی کنند.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های راهبردی ما در استان مازندران این است که این مرکز تا ظرفیت ۱۰۰۰ نفر ارتقاء پیدا کند با حمایتی که سردار مومنی رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از این مرکز دارند این اتفاق مهم خواهد افتاد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: به هم استانی‌ها نوید می‌دهیم با همکاری مردم و خانواده‌های این بیماران تلاش خواهیم کرد تا مازندرانی عاری از اعتیاد داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار