در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

معاون بهداد فراجا: شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی است

سردار شیرزاد با تاکید بر اینکه شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است، گفت: حضور شهدای گمنام در جامعه اقدامی ارزشی است و شهدا پشتوانه معنوی برای ملت ایران هستند.
کد خبر: ۶۵۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۸ - 27March 2024

معاون بهداد فراجا: شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی استسردار «هادی شیرزاد» معاون بهداد فراجا، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه شهدا الگو و چراغ راه ما هستند، اظهار داشت: شهیدان به ما درس آزادگی و عشق و ایمان دادند و باید با در معرض دید بودن مزار این عزیزان ما همواره به یاد آن‌ها باشیم و کار و تلاش خود را همسو با آنان انجام دهیم.

سردار شیرزاد گفت: ایثار شهدا در گمنامی درس بزرگی برای خدمت کردن بدون منت است یک انسان هنگامی که از با ارزش ترین دارایی که همان جان خویش است می گذرد قطعا برای ما درس عبرت و پند آموز باشد.

معاونت بهداد فراجا با تاکید بر اینکه شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش‌های دينی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: حضور این شهدا در جامعه اقدامی ارزشی است پشتوانه معنوی برای ملت ایران هستند.

سردار شیرزاد با بیان اینکه امنيتی که امروز در جامعه شاهد آن هستيم مرهون ايثارگری شهدا است، افزود: شهيدان والامقام سرمايه های انقلاب هستند که ريشه‌های انقلاب را با محوريت امام راحل تحکيم کردند، پس بایستی قدر اين سرمايه‌ها را دانسته و نسبت به ادامه راه آن‌ها کوشا باشيم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار