مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان:

سوم خرداد باید در همه نقاط کشور گرامی داشته شود

نورانی گفت: متاسفانه طی سالیان اخیر برنامه‌های سوم خرداد بیشتر معطوف به شهر خرمشهر یا سطح استان شده است در حالی که این مناسبت ملی است و همه کشور باید نسبت به این اتفاق بزرگ، تولید محتوای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۶۶۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷ - 27April 2024

سوم خرداد باید در همه نقاط کشور گرامی داشته شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، اولین نشست هم‌اندیشی کمیته فرهنگی، هنری ستاد استانی سوم خرداد امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، «حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، «محمد شهباز گهروئی» رئیس حوزه هنری خوزستان، «امين حسين زاده» معاون صداوسیمای خوزستان و نمایندگانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان در اهواز برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در این نشست به اهمیت عنوان سوم خرداد در تاریخ و تقویم ملی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در تقویم ما سالروز فتح خرمشهر را روز ملی مقاومت و پایداری نامگذاری کرده‌اند و امروزه هر چه اقتدار و صلابت داریم نشات گرفته از همین مناسبت است.

وی با اشاره به این که خرمشهر عزیز دل همه مردم ایران است، افزود: متاسفانه طی سالیان اخیر برنامه‌های سوم خرداد بیشتر معطوف به شهر خرمشهر یا سطح استان شده است در حالی که این مناسبت ملی است و همه کشور باید نسبت به این اتفاق بزرگ، تولید محتوای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای داشته باشند.

نورانی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در کنار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آمادگی دارد که برنامه های مصوب و تعیین شده به مناسبت سوم خرداد و چهارم خرداد را به بهترین شکل ممکن به انجام برساند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با ذکر خاطره‌ای از دوران جنگ در خیابان‌های خرمشهر، یادآور شد: در میان این همه برنامه نباید از شهید «بهنام محمدی» غافل شویم چرا که وی می‌تواند الگویی مناسب برای نسل دانش‌آموز ما باشد.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار