جانشین فرمانده فراجا:

ایران به پشتوانه تجربیات دفاع مقدس حضور مقتدرانه‌ای در عرصه بین‌المللی دارد

سردار رضایی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه تجربیات هشت سال دفاع مقدس در منطقه و جهان حضوری سرافرازانه و مقتدرانه دارد.
کد خبر: ۶۵۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۶ - 25March 2024

ایران به پشتوانه تجربیات دفاع مقدس مقتدرانه در منطقه و جهان حضور داردسردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه یادواره شهدای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با تبعیت از ولایت فقیه و ایمان به خداوند و اجرای اصول دین توانستند دشمن تا بن دندان مسلح را شکست دهند.

سردار رضایی ادامه داد: دفاع مقدس دوران شیرینی از زندگی رزمندگان بود که به‌صورت داوطلبانه و برای دفاع از خاک و ناموسشان به جبهه‌ها آمده بودند.

جانشین فرمانده فراجا با بیان اینکه تجهیزات و امکانات نتیجه جنگ را رقم نزد، گفت: روحیه جهادی، انقلابی و از خودگذشتکی باعث شد در برابر دشمنان مقاومت و پیروز شویم.

این مقام ارشد انتظامی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه تجربیات هشت سال دفاع مقدس سرافرازانه در منطقه و جهان حضوری مقتدر دارد.

وی خاطرنشان کرد: جنگ ایران و رژیم بعث عراق جنگ بین حق و باطل بود؛ امروز تابلوی ایران اسلامی استکبار ستیزی است و این بزرگترین درسی است که می‌توان از دفاع مقدس گرفت.

سردار رضایی افزود: شهادت نقطه اوج دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است و شهدا با ایثار و فداکاری‌های شجاعانه در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور، تا پای جان ایستادگی کردند تا پرچم امنیت در کشور پرافتخار ایران اسلامی همیشه در اهتزاز بماند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها