شهید بهاءالدینی: حاضرم تا آخرین قطره خونم برای احیاء اسلام جان‌فشانی کنم

شهید «مرتضی بهاءالدینی» در فرازی از وصیت‌نامه خود خطاب به مقتدای خود حضرت امام خمینی (ره) نوشته است: «ای امام عزیز، می‌دانم که تو نایب امام زمان و فرزند مقدس امام حسین (ع) هستی، این را هم می‌دانم که ندای «هل من ناصر ینصرنی» برای اسلام سر دادی، و من هم به ندای آسمانی لبیک گفتم و حاضرم تا آخرین قطره خونم برای احیاء اسلام جان‌فشانی کنم».
کد خبر: ۶۵۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۶ - 25March 2024

به گزارش خبرنگار ساجد دفاع‌پرس، وصیت‌نامه‌های شهدا چراغ راهی است که این روز‌ها پس از گذشت سال‌ها از پایان جنگ تحمیلی، همچنان راه را برای کسانی که می‌خواهند پای خود را جای پای شهدا بگذارند، مشخص می‌کند. در این راستا، یکی از شهدایی که در وصیت‌نامه او نکات ارزنده‌ای می‌یابیم، شهید «مرتضی بهاءالدینی» است.

این شهید والامقام در فرازی از وصیت‌نامه خود خطاب به مقتدای خود حضرت امام خمینی (ره) نوشته است: «ای امام عزیز، می‌دانم که تو نایب امام زمان و فرزند مقدس امام حسین (ع) هستی، این را هم می‌دانم که ندای «هل من ناصر ینصرنی» برای اسلام سر دادی، و من هم به ندای آسمانی لبیک گفتم و حاضرم تا آخرین قطره خونم برای احیاء اسلام جان‌فشانی کنم».

شهید بهاءالدینی: حاضرم تا آخرین قطره خونم برای احیاء اسلام جان‌فشانی کنم

متن کامل وصیت‌نامه شهید «مرتضی بهاءالدینی»

بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی
خمینی را نگه دار

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته می‌شوند مرده مپندارید

وصیت‌نامه برادر شهید مرتضی بهاءالدینی 

بسم رب الشهداء والصدیقین 

اللهم الزقنا الشهادت خالصا فی سبیلک تحت رایه نبیک مع اولیائک‌ای خدای بزرگ و‌ای قادر متعال و‌ای رهنمون‌کننده سبحان، ما را به اسلام حقیقی و راستین که در این زمان امام بزرگ‌مان رهبر کبیرمان خمینی بت‌شکن پرچمدار آن است، رهنمون باش. 

خدایا از تو خواستارم که اگر شهادت را نصیبم کردی، فقط به‌خاطر رضایت ذات مقدست باشد، بار خدایا شهادت در راه خدا و اسلام را نصییم کن و مرا در صف شهدای اسلام قرار بده و ما را از بندگان مخلص خودت، مؤمنین به پیامبرت حضرت محمد (ص) و از شیعیان ولیت حضرت علی (ع) و از مطیعان ولی امرت حضرت مهدی (عج) و نایب بر حقش خمینی عزیز قرار بده

خدایا از تو می‌خواهم در لحظه‌ای که مرگ برایم فرا می‌رسد، از تمام دوستی‌ها و عشق و محبت‌ها جز دوستی و عشق و محبت بر خودت و از تمام وابستگی‌ها جز وابستگی به خودت، آزادم سازی.

و حال ای امام عزیز، می‌دانم که تو نایب امام زمان و فرزند مقدس امام حسین (ع) هستی، این را هم می‌دانم که ندای «هل من ناصر ینصرنی» برای اسلام سر دادی، و من هم به ندای آسمانی لبیک گفتم و حاضرم تا آخرین قطره خونم برای احیاء اسلام جان‌فشانی کنم؛ از شما‌ ای امام عزیز می‌خواهم در روز قیامت شفیع من باشی و از خدای متعال برای من طلب مغفرت کنی؛ چون ما در گذشته گنه‌کار و جاهل بودیم و این تو بودی که روحی تازه از اسلام به ما دمیدی.

و حال‌ای پدر و مادر و خواهر و برادرانم و‌ای تمام دوستان و آشنایانم! امیدوارم هر بدی و رنجشی از من مشاهده کردید، مرا به بزرگواری و خوبی خودتان ببخشید و من این بنده حقیر و کوچک خدا را حلال کنید و برای آمرزش من دعا کنید و از شما پدر و مادرم خواهش می‌کنم برای من قطره‌ای هم اشک نریزید و ذره‌ای هم آه و ناله نکنید؛ چون من می‌خواهم دشمن شاد نگردد.

همگی شما را به خدای بزرگ می‌سپارم و برایتان آرزوی زندگی آرامی را می‌کنم و از خدای بزرگ می‌خواهم به شما صبر عنایت کند. از شما می‌خواهم که من را در بهشت زهرا دفن کنید. 

پولی هم ندارم و به کسی هم بدهکار یا طلبکار نیستم و وسایل درسی‌ام را به کسی که احتیاج دارد بدهید. یکسال هم برایم روزه و نماز بگیرید یا به کسی بگویید برایم بگیرد.

لا اله الا الله    محمد رسول‌الله  على ولى‌الله

والسلام علیکم و رحمت اله وبرکاته.

(وصیت‌نامه بنده حقیر خدا مرتضى بهاءالدینی)

در تاریخ ١٣٦١/١/٢

آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

شهید بهاءالدینی: حاضرم تا آخرین قطره خونم برای احیاء اسلام جان‌فشانی کنم

خاطرنشان می‌شود؛ شهید «مرتضی بهاءالدینی» یکم شهریور سال ۱۳۴۳ در شهرستان قم متولد شد. وی دانش‌آموز چهارم متوسطه در رشته راه و ساختمان بود که به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام ۲۳ اردیبهشت سال ۱۳۶۱، در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار