حضور حداکثری، اقتدار ملی/ عضو شورای اسلامی شهر تهران: 

ایران با پشتوانه دفاع مقدس در جهان سربلند و مقتدر است

عباسی با بیان اینکه ایران امروز به واسطه حضور مردم در صحنه‌هایی همچون دفاع مقدس در جهان سربلند و مقتدر است، گفت: امیدواریم مردم با حضور حداکثری در انتخابات برگ‌ زرین دیگری در تاریخ ثبت کنند. 
کد خبر: ۶۵۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱ - 27February 2024

حضور مردم در صحنه‌هایی همچون دفاع مقدس باعث اقتدار ایران در جهان است به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی عباسی» عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در دویست و هجدهمین جلسه شورا با اشاره به رخداد‌های غزه اظهار داشت: این رخداد‌ها نشان داده که اگر مقتدر و قوی نباشیم زورگویانی هستند که به عقلانیت و انسانیت پایبند نیستند و دست به هر جنایتی خواهند زد. 

عباسی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز به واسطه حضور مردم در صحنه‌هایی همچون دفاع مقدس در جهان سربلند و مقتدر است، گفت: ایران اسلامی با از خودگذشتگی و جانفشانی مردم و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس یکی از کشور‌های امن در ناامن‌ترین منطقه جهان است. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره انتخابات گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیداها با سلایق و گرایش‌های مختلف سیاسی حضور دارند و امیدواریم مردم با حضور حداکثری در انتخابات برگ‌ زرین دیگری در تاریخ ثبت کنند. 

وی با بیان اینکه دشمن همواره برای تضعیف نقاط قوت ما برنامه‌ریزی دارد، خاطرنشان کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال از بین بردن اتحاد، قدرت تسلیحات نظامی و توسعه کشورمان بوده است. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار