مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران به تجهیزات نیروی دریایی مجهز می‌شود

سرهنگ پاسدار «سلامی» گفت: پیگیر هستیم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران به تجهیزات نیروی دریایی سپاه پاسداران مجهز شود.
کد خبر: ۶۴۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ - 05February 2024

مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران به تجهیزات نیروی دریایی مجهز می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار با سرهنگ «باقری» فرمانده پایگاه ثامن الحجج (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در بابلسر (ندسا شمال) با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه از ارکان پرتلاش و موفق نیرو‌های مسلح است، اظهار داشت: از نشانه‌های موفقیت نیروی دریایی سپاه همین بس که بار‌ها و بار‌ها پیشانی آمریکایی‌ها را در خلیج فارس به خاک مذلت کشاند و و بار‌ها آمریکا در منطقه تحقیر شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت نیروی دریایی سپاه حفظ روحیه جهادی دوران دفاع مقدس کارکنان نیرو‌های دریایی سپاه و مردم پایه بودن آن است.

این مسئول با بیان اینکه شهدای نیروی دریایی از مظلوم‌ترین شهدا هستند، ادامه داد: نیرو‌های دریایی با رشادت در دریاها جنگیدند و بسیاری از شهدا پیکرهایشان در عمق دریا‌ها باقی مانده است که نشان از مظلومیت این شهدا دارد.

این مسئول بر افزایش روحیه مجاهدت در افسران جوان مجموعه تأکید کرد و با بیان اینکه باید تلاش کنیم ارتباط و اتصال آن‌ها با دفاع مقدس حفظ شود، برگزاری اردو و بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را یکی از راه‌های موثر دانست.

سرهنگ پاسدار سلامی همچنین بر بازدید فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس از مراکز نیرو‌های مسلح تأکید و عنوان کرد: لازم است موفقیت‌ها و پیشرفت‌های امروز نیرو‌های مسلح را ببینند تا با باور عمیق‌تر، علم و آگاهی بیشتر به روایت بپردازند.

این مسئول از فعالیت ۷۰ پیشکسوت دفاع مقدس در دانشگا‌ه‌های استان خبر داد و اذعان داشت: اگر این اساتید با پیشرفت‌های روز یگان‌های مختلف نظامی و انتظامی آشنا شوند مبلّغ این مجموعه خواهند بود و با بصیرت و آگاهی بیشتر می‌توانند ارزش‌های دوران دفاع مقدس و توفیقات امروز نظام جمهوری اسلامی را به جوانان منتقل کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران عنوان کرد: یکی از ایده‌های ما این است که درس معارف دفاع مقدس به صورت تئوری عملی تدریس شود و برنامه‌ریزی کنیم دانشجویان از یگان‌های نظامی به عنوان بخشی از این درس بازدید داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه دفاع مقدس قله و شناسنامه ما است، برپایی نمایشگاه اقتدار و عزت دفاع مقدس را به مناسبت هفته دفاع مقدس و سوم خرداد در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از برنامه‌های سالانه عنوان کرد و خواستار نمایش گذاشتن اقتدار و عظمت پایگاه نیروی دریایی سپاه در این نمایشگاه شد.

وی با بیان اینکه پیگیر هستیم تا مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را به تجهیزات دائمی نیروی دریایی تأمین کنیم، خاطرنشان کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بزرگترین موزه دفاع مقدس کشور است که فداکاری رزمندگان و شهدای استان عزت و اقتدار نیرو‌های مسلح را به نسل جوان امروز و آینده معرفی می‌کند و انتظار داریم نیروی دریایی در این زمینه مساعدت کند.

سرهنگ پاسدار سلامی گفت: نیروی دریایی سپاه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران باید بدرخشد که حضورش در این مجموعه هم تبلیغ و هم تبیین نیروی دریایی سپاه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار