عضو شورای اسلامی شهر تهران:

شهردار تهران فرصت آذین بندی شهر برای اعیاد پیش رو را از دست ندهد

عباسی با اشاره به اینکه شهرداری تهران فرصت آذین بندی برای ایام پیش رو را از دست ندهد؛ گفت: در حال حاضر در ایام‌الله دهه فجر قرار داریم و می‌توانیم آن را با ماه مبارک رجب پیوند دهیم. در ادامه اعیاد شعبانیه، بهار قرآن و بعد عید نوروز را پیش رو داریم، پس زمان را از دست ندهید. 
کد خبر: ۶۴۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ - 04February 2024

فرصت آذین بندی شهر را برای اعیاد پیش رو از دست ندهیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی عباسی» عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سیزدهمین جلسه شورای شهر ضمن گرامی‌داشت ایام دهه فجر، با اشاره به مناسب‌ها و اعیاد پیش اظهار داشت: فرصت آذین بندی را از دست ندهید؛ در حال حاضر در ایام‌الله دهه فجر قرار داریم و می‌توانیم آن را با ماه مبارک رجب پیوند دهیم. در ادامه اعیاد شعبانیه، بهار قرآن و بعد عید نوروز را پیش رو داریم، پس زمان را از دست ندهید. 

عباسی در خصوص حوزه صنعت ساختمان گفت: ما در حوزه صنعت ساختمان هم در تولید مصالح ساختمانی و هم ظرفیت مواد اولیه در کشور و نیز دانش فنی و مهندسی خوشبختانه در سطح بالایی هستیم و جالب است امروز در وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران، کارخانه‌ای برای صنعتی سازی در این عرصه آماده بهره برداری و خدمات است که کشور را در زمره چهار کشور برتر صنعتی سازی قرار داده است. آن‌هایی که مطلع نیستند؛ بروند و این ظرفیت‌ها را ببیند و بعد از ظرفیت‌های خارجی بگویند. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار