استاندار البرز:

همه باید روایت‌گر دستاوردهای دولت و نظام باشیم

«عبداللهی» گفت: برگزاری انتخابات پرشور راهبرد ما در برابر دشمنان است چراکه اکنون چشم دشمنان به میزان مشارکت مردم است و درصدد رخنه به باور‌های مردم از مسیر ضعف‌ها است.
کد خبر: ۶۴۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹ - 31January 2024

همه باید روایت‌گر دستاوردهای دولت و نظام باشیمبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز در نشست با جمعی از جامعه تولید و تعاون استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهارداشت: تمامی دغدغه‌های تولید کنندگان مورد پیگیری قرار می‌گیرد و تلاش می‌کنیم خواسته‌های دلسوزانه این قشر را تا نیل به رضایتمندی رسیدگی کنیم.

وی داد: متاسفانه اطلاع رسانی و امیدآفرینی با توجه به اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته، درخور نبوده است. اگر مردم از دستاوردها، بخوبی آگاه شوند با اعتماد بیشتری همراه‌تر و امیدوارتر می‌شوند. با تلاش‌های صورت گرفته تا پایان دولت سیزدهم بیش از هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه بهداشت و درمان استان اضافه می‌شود و تاکنون ۷۰۰ تخت محقق شده است.

عبداللهی افزود: استان البرز برای رسیدن به مدارس یک شیفت ۳۰ نفره به هزار و ۵۰۰ مدرسه نیاز دارد که البته برای خروج از بحران در این بخش با تعامل خیرین برای خود ایجاد ۲۰۰ مدرسه را تعهد کرده ایم و در تلاش هستیم تا پایان دولت این رقم را به ۳۰۰ مدرسه برسانیم.

استاندار البرز ادامه داد: در حوزه‌های آب و فاضلاب، توزیع برق، گاز، راهسازی، توسعه قطار شهری و... نیز توفیقات قابل توجهی حاصل شد. با تلاش‌های صورت گرفته است.

وی خطاب به فعالان عرصه‌های کار، تعاون و تولید استان، گفت: شما افرادی شریف و معتمد هستید و می‌توانید در ابعاد مختلف به تبیین گری و امیدبخشی در جامعه بپردازید. می‌توانید در دهه مبارک فجر با مشارکت فعال در برگزاری جشن ها، تاثیر بسزایی در ایجاد بستر‌های نشاط و شادمانی داشته باشید.  

عبداللهی بیان کرد: در ایام دهه مبارک فجر ۲ هزار و ۷۶۵ پروژه در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که این رقم نشان از پویایی دولت و بخش خصوصی در ابعاد مختلف توسعه استان دارد.

وی گفت: برخی گلایه‌ها و مشکلات اقتصادی وجود دارد که منشا آن‌ها مشخص است و دشمنان نظام با افزایش این تنگنا‌ها درصدد خدشه دار کردن باور‌های ملت هستند که می‌توان این توطئه‌ها را با مشارکت حداکثری در انتخابات خنثی کرد.  همه ما به نوعی وابسته با خانواده شهدا و ایثارگران هستیم و در ادوار مختلف برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی نقش آفرین بوده‌ایم.  مردم، صاحبان این نظام و انقلاب هستند و بنا به توصیه مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات حق و تکلیف است و باید با تمام توان از دارایی‌های خود دفاع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار