شهید قدس/ امام جمعه چوار:

دشمنی استکبار خللی در عزم راسخ ملت ایجاد نمی‌کند

حجت‌الاسلام «میهن پرست» گفت:این‌گونه جنایات که از سرپنجه خونین مزدوران خبیث و حقیر استکبار واقع شده است، خللی در عزم راسخ ملت شهیدپرور ایران در پیمودن راه حق ایجاد نمی‌کند.
کد خبر: ۶۴۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ - 03January 2024

استکبار خللی در عزم راسخ ملت ایجاد نمی‌کندحجت الاسلام والمسلمین «شهاب‌الدین میهن‌پرست» امام جمعه شهرستان چوار در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام اظهار داشت: حادثه اندوه‌بار و تلخ شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج «قاسم سلیمانی»، به دست تروریست‌های مزدور، قلب‌ها را متألم گردانید و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران اسلامی را آشکار ساخت.

وی افزود: این‌گونه جنایات که از سرپنجه خونین مزدوران خبیث و حقیر استکبار واقع شده است، خللی در عزم راسخ ملت شهیدپرور ایران در پیمودن راه حق ایجاد نمی‌کند و نتیجه‌ای جز افزایش نفرت از آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذنابش در قلوب ملت ایران ندارد.

حجت‌الاسلام «میهن پرست» خاطرنشان کرد: یاد شهیدان این حادثه خونین را گرامی می‌داریم و به خانواده‌های آنان تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال، شفای عاجل برای مجروحان و آسیب‌دیدگان مسألت داریم.

امام جمعه چوار تاکید کرد: از تمام نهاد‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی خواستاریم آمران، عاملان و مباشران این جنایت را شناسایی و تیغ تیز انتقام و خونخواهی ملت ایران را بر پیکر آنان وارد سازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار