رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا:

هدف اصلی فراجا تأمین امنیت فعالان اقتصادی است

سردار رحیمی در جمع فعالان اقتصادی بخش خصوصی گفت: هدف اصلی ما تأمین امنیت فعالان اقتصادی است.
کد خبر: ۶۳۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ - 14November 2023

هدف اصلی ما تأمین امنیت فعالان اقتصادی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه مأموریت اصلی پلیس امنیت اقتصادی ایجاد بستر و امنیت لازم برای فعالان اقتصادی کشور است تا بتوانند فعالیت اقتصادی خود را به نحو مطلوب و احسن و اکمل به انجام برسانند، اظهار داشت: امروز ارتباط و همکاری بسیار خوبی بین پلیس امنیت اقتصادی فراجا و فعالان بخش مختلف اقتصادی کشور وجود دارد.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه با تشکیل کارگروه‌های مختلف در حوزه اصناف تلاش کرده‌ایم که به طور مستقیم و بدون واسطه دغدغه‌ها و چالش‌ها و مشکلات اصناف را رصد و در جهت مرتفع نمودن آن اقدامات لازم را منظور نمائیم، بیان داشت: ما خود را حامی فعالان اقتصادی کشور می‌دانیم و در راستای ایجاد بستر‌های لازم در این زمینه همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم و خود را بار و حامی فعالان اقتصادی می‌دانیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: با توجه به هجمه‌های همه جانبه اقتصادی و… دشمنان امروز در واقع فعالان اقتصادی افسران جنگ اقتصادی هستند که با همه وجود سختی‌ها در این حوزه خوش درخشیده‌اند و در این عرصه مجاهدانه ایستاده‌اند.

وی افزود: هدف اصلی ما تأمین امنیت و حمایت از فعالان اقتصادی و مقابله با کسانی است که با قاچاق کالا و احتکار و… به دنبال ایجاد التهاب در اقتصاد کشور مان است.

در این جلسه فعالان اقتصادی با قدردانی از حمایت‌های پلیس امنیت اقتصادی به ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار