فرمانده انتظامی کردستان:

پلیس اجازه جولان با تخریب‌کنندگان محیط‌زیست را نخواهد داد

سردار «آزادی» از کشف یک محموله چوب قاچاق خبر داد و گفت: پلیس با تخریب‌کنندگان محیط‌ زیست و قاچاقچیان چوب برخورد قاطع و قانونی کرده و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.
کد خبر: ۶۲۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷ - 11November 2023

پلیس اجازه جولان با تخریب‌کنندگان محیط‌زیست و قاچاقچیان چوب را نخواهد دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی کردستان امروز (شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو با کشف ۱۵ فقره سرقت در شهرستان مریوان خبر داد و اظهار داشت: سارق موتورسیلکت و سارق مغازه و محتویات خودرو در قروه نیز به دام مأموران پلیس افتاده و همه متهمان تحویل دستگاه قضایی داده شدند.

وی ادامه داد: همچنین سارق سابقه‌دار اماکن خصوصی با کشف ۹ فقره سرقت در سنندج بازداشت و مجدد روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی کردستان در ادامه از کشف بیش از ۲ تن چوب قاچاق در دیواندره خبر داد و گفت: پلیس با تخریب‌کنندگان محیط‌ زیست و قاچاقچیان چوب برخورد قاطع و قانونی کرده و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

وی از توقیف کامیون حامل چوب قاچاق در شهرستان کامیاران خبر داد و تصریح کرد: مأموران انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و این خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

سردار آزادی افزود: مأموران در بازرسی از این کامیون، ۱۰ تن چوب قاچاق که فاقد هر گونه مجوز حمل بود، کشف کردند.

وی گفت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کرده که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده و کامیون روانه پارکینگ شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان یادآور شد: شهروندان هر گونه موارد و تخلفی را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند تا همکاران بلافاصله جهت خدمت‌رسانی و پیگیری مطالبات و خواسته‌های شهروندان در محل حضور یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار