نماینده ولی فقیه در کردستان:

پیگیر مشکلات واحد‌های تولیدی هستیم

حجت الاسلام «پورذهبی» گفت: بی شک ما هم پیگیر مشکلات واحد‌های تولیدی که فعالیت آن‌ها می‌تواند اشتغال مطلوبی در استان کردستان ایجاد کند، هستیم.
کد خبر: ۶۲۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ - 09November 2023

پیگیر مشکلات واحد‌های تولیدی هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان در حاشیه بازدید از واحد تولید بستنی عسل که جزو واحد‌های دانش بنیان بوده و از سال ۱۳۹۷ تعطیل شده و چشم انتظار دریافت تسهیلات برای آغاز به کار مجدد است، اظهار داشت: رئیس جمهور وعده دادند جلسه‌ای مشترک برای ارائه مشکلات استان را به طور ویژه برگزار کنیم.

وی افزود: بی شک ما هم پیگیر مشکلات واحد‌های تولیدی که فعالیت آن‌ها می‌تواند اشتغال مطلوبی در استان ایجاد کند، هستیم.

«جمال الدین» ساعدی مدیرعامل کارخانه بستنی عسل کردستان نیز در این بازدید اظهار داشت: سال ۱۳۸۸ در سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به کردستان جزو کارآفرینان و صادرکنندگان برتر استان بودم و در این سفر مصوب شد بنیاد برکت برای طرح توسعه واحد تولید بستنی ما را حمایت کند.

ساعدی با اشاره به اینکه مشکلات این واحد در رسانه‌های مختلف بار‌ها منتشر شده است، ادامه داد: سال گذشته در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب شد در ۱۰ روز هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ما پرداخت شود که تاکنون اجرایی نشده است.

مدیرعامل کارخانه بستنی عسل کردستان بیان کرد: بهانه تک برگ کردن سند مجموعه کارخانه را گرفته اند که این مهم تا یک هفته دیگر آماده می‌شود و قرار شده بعد از ارائه این سند، بانک کشاورزی مبلغ مصوب را پرداخت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها