پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

سرهنگ «امیری مقدم» در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه پیام تسلیت و تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴ - 20May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه پیام تسلیت و تبریک صادر کرد.

در این پیام آمده است:

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عزیز جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه پاداش سال‌ها خدمتگذاری، مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی ناپذیر در راه اعتلای جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت مردم ایران را با نائل شدن به درجه رفیع شهادت دریافت کردند.

یقینا این نظر و لطف الهی برای شایستگان مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در حین خدمت جان خود را نثار مردم و وطن اسلامی کنند و بدین ترتیب اخلاص و نیت پاک و الهی آنان بر همگان آشکار گردد و خود نیز عاقبت به خیر گردند.

هر چند شهادت ریاست محترم جمهور و وزیر امور خارجه و هیات همراه اندوهی جانکاه و بی پایان برای ملت ایران و آزادگان جهان است، اما بدون تردید از جان گذشتگی و آرمان متعالی شهدای خادم ملت و وطن، عزم ایرانیان را برای رسیدن به قله‌های افتخار راسخ‌تر خواهد کرد.

اینجانب ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش‌ها و مجاهدت‌های آیت الله رییسی ریاست محترم جمهوری در عرصه‌های مختلف به ویژه حمایت جدی در حوزه ایثار، شهادت و دفاع مقدس و تاکید بر ساخت و تکمیل پروژه‌های فرهنگی بالاخص موزه‌های دفاع مقدس و مقاومت و همچنین هیات همراه ایشان، شهادت عزیزان ملت ایران را به امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، عموم مردم، کارگزاران نظام و آزادگان جهان تبریک و تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای این شهیدان علو درجات و خانواده آنان صبر جزیل مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار