معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان:

محموله 15 میلیاردی قاچاق در بیابان‌های اصفهان کشف شد

سرهنگ «فراشی» از کشف یک محموله 15 میلیاردی خارجی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری پژو 207 توسط ماموران یگان تکاوری استان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶ - 05November 2023

محموله 15 میلیاردی قاچاق در بیابان‌های اصفهان کشف شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «مهرداد فراشی» اظهار داشت: ماموران واحد رزمی یگان تکاوری استان اصفهان حین رصد هوشمندانه منطقه بیابانی اطراف ایست و بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا یک دستگاه خودروی پژو 207 که در حال دور زدن ایستگاه بود را مشاهده و با یک اقدام به موقع و ضربتی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو آن را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات محموله ای از انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل 132 عدد مینی پرینتر و 80 عدد پاور بانک10 هزار، و 97 عدد ایرپاد را کشف کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه 15 میلیارد ریال تخمین زده شده است اظهار داشت: در این رابطه کالاهای قاچاق به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و راننده و سرنشین آن نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار