امام جمعه موقت اهواز:

بزرگداشت حماسه‌های دفاع مقدس برای نسل‌های آینده بسیار مهم است

آیت‌الله حیدری گفت: بزرگداشت حماسه‌های دفاع مقدس علاوه بر اینکه برای مردم منطقه از نظر فرهنگی، اعتقادی، پرورش روحیه جهادی و حماسی حائز اهمیت است، برای نسل‌های آینده نیز بسیار مهم است.
کد خبر: ۶۲۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ - 05November 2023

بزرگداشت حماسه‌های دفاع مقدس برای نسل‌های آینده بسیار مهم استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آیت‌الله «محسن حیدری» عضو مجلس خبرگان رهبری امروز در سلسله جلسات تبیینی آزادسازی سوسنگرد در خصوص اهمیت راه اندازی این سلسله جلسات به مدت ۲ هفته برای تبیین ابعاد حماسه بزرگ آزادسازی سوسنگرد در ۲۶ آبان اظهار داشت: بزرگداشت حماسه‌های دفاع مقدس علاوه بر اینکه برای مردم منطقه از نظر فرهنگی، اعتقادی، پرورش روحیه جهادی و حماسی حائز اهمیت است، برای نسل‌های آینده نیز بسیار مهم است.

وی افزود: این اهمیت در ابعاد جغرافیایی، برای ملت‌های دیگر کشورها بسیار زیاد است. نیروهای حشد الشعبی در عراق، حزب‌الله در لبنان، انصارالله در یمن و نیروهای دلیر مقاومت در فلسطین، روحیه جنگجویی، غیرت و جهادطلبی را از حماسه‌ها و فرهنگ دفاع مقدس ما الهام گرفته‌اند و در دنیا افتخار آفریده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به عملیات طوفان الاقصی و اتفاقات غزه اشاره کرد و گفت: شکست سنگین رژیم صهیونیستی در این عملیات، ۱۰۰ درصد است. آنها در این جنگ ۲ هدف که اولی آزادی اسرا و دومی از بین بردن حماس است، تعیین کرده‌اند ولی تا به الان هیچ پیروزی چشمگیری نداشتند.

امام جمعه موقت اهواز متذکر شد: شکست رژیم صهیونیستی در تمام جهات از جمله نظامی، سیاسی، امنیتی، انسانی و بین‌المللی بر همه دنیا روشن است و این کشتار وحشیانه، نشان از ضعف و ناتوانی آنها در برابر نیروهای مقاومت است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به ۱۳ آبان روز مبارزه ملی با استکبار جهانی بیان کرد: در همچین روزی ۵۹ سال پیش امام را از قم به ترکیه به خاطر اعتراض ایشان به لایحه کاپیتالاسیون، تبعید کردند. اگر امام امت در طول زندگیشان فقط همین یک مقاومت را که همان مقاومت در برابر طرح ننگین کاپیتالاسیون را در کارنامه خود داشتند، کافی بود که ایشان، به عنوان چهره آزادی خواه و استقلال و عزت طلبی ملت ایران در کل دنیا معرفی شوند.

وی در ادامه افزود: اتفاقات ۱۳ آبان سال ۵۸ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان، ضربه‌ای بزرگ بر پیکره و هیمنه آمریکا در ایران و منطقه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار