فرمانده فراجا:

پیروزی حماس میراث رزمندگان دفاع مقدس است

سردار رادان گفت: پیروزی نیرو‌های حماس و غزه در طوفان الاقصی میراث رزمندگان دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۲۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ - 02November 2023

پیروزی حماس میراث رزمندگان دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده فراجا در مراسم یادواره ۲۱۸ شهید فرماندهی انظامی استان مرکزی اظهار داشت: حماس حماسه آفرید و عملیاتی را انجام داد که امروز همه کسانی که صاحب سبک هستند انگشت بر دهان مانده‌اند، پیروزی نیروهای حماس و غزه در طوفان الاقصی ارث ازززمندگان دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: شهدا در این مراسم هرکسی را به نوعی دعوت کردند، یکی را خادم یکی را مداح یکی را دست اندر کار و... همه به نوعی برای خدمتی در این مراسم از سوی شهدا دعوت شده اند.

این مسئول با اشاره به یادآوری ۱۳ آبان و شهادت حسین فهمیده و شهید قاضی طباطبایی و مبارزه با استکبار و ذلت دستگاه استکبار افزود: سلام می کنم به ۷ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی که رزمنده پرور و میزبان رزمندگان بود.

فرمانده فراجا تصریح کرد: رزمندگانی که در غرب کشور کوه ها را به تسخیر خود درآوردند و در جنوب محورهای مختلف را در زیر پای آنها تسخیر عزم و اراده آنها شد و در کربلا و والفجرهای مختلف حضور داشتند.

سردار رادان بیان داشت: در این روزها اتفاقات عجیب تری از جنس مقاومت افتاد،جنس مقاومتی که از رزمندگان و شهدا به ارث رسید؛ حماس حماسه آفرید و عملیاتی را انجام داد که امروز همه کسانی که صاحب سبک هستند انگشت بر دهان مانده اند.پیروزی نیروهای حماس و غزه در طوفان الاقصی ارث ازززمندگان دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: رزمندگان حماسه از هفت لایه اطلاعاتی و امنیتی و معابر پیوسته عبور کردند ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر پیشروی کردند و کشتند و اسیر از دشمن گرفتند، توانستند بازگردند و اسیر هم برگردانند. 

فرمانده فراجا ادامه داد: دشمن صهیونیستی مدعی بود اگر در آسمان سرزمین اشغالی کبوتری پرواز کند امکان پرتاز ندارد مگر در چتر اطلاعاتی دیده بانی آنها باشد؛ اسرائیل منظومه اطلاعاتی خود را به رخ جهانیان می کشید و مدعی بود هیچکس را یارای مقابله نظامی و اطلاعاتی با آنها نیست اما رزمندگان غزه که ارث از رزمندگان دوران دفاع مقدس دارند، در عملیاتی همه را متحیر کردند.

سردار رادان ادامه داد: همه جهانیان در برابر ایران اسلامی قرار گرقته و موشک‌ها و هواپیما‌ها و تانک‌های اهدایی در برابر یک شب عملیات با رمز یک یا زهرا در تسخیر رزمندگان در می‌آمدند که این اثر وجودی شهدا است که می توان همگان را به تسخیر و حیرت درآورد، یاد شهدا از دفاع مقدس تا امروز در نزد همه زنده است.

وی با بیان اینکه یاد شهدای دفاع مقدس هنوز بعد از ۴۰ سال زنده است و یادواره برای شهدا می‌گیریم و این یاد زنده است و این شهادت پیوستگی دارد، گفت: شب کذشته در یکی از استان های مرزی در یک درگیری مجدد یک شهید تقدیم شد و این شهدا پیوسته وجود دارند. 

سردار رادان بیان داشت: اگر یک مجموعه بار ارزشی بخواهد داشته باشد باید سه بعد امت، امامت و ایدئولوژی درون آن شکل گیرد تا آن مجموعه ماندگار شود و شهدا و رزمندگان به همین دلیل ماندگار و زنده هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس تسلیم امام زمان خود شدند.

سردار رادان افزود: امروز به مردم غزه مظلوم نمی گوییم و بلکه مظلوم مقتدر می‌گوییم و به دشمن هم می‌گوییم ظالم ضعیف، هیچوقت رزمنده در برابر خود مانعی را بزرگ نمی‌داند.

وی ابراز داشت: رزمندگان حزب الله برگرفته از رزمندگان دوران دفاع مقدس و رزمندگان یمن برگرفته از رزمندگان حزب الله است و این مکتب همواره منتقل کننده است‌. باید بتوانیم خود را وصل به شهدا کنیم و از آنها درس بگیریم. 

فرمانده فراجا متذکر شد: تا جبهه طلم و ستمگری و جبهه حق است، این حق و باطل همواره روبروی هم هستند و زمانی این برابری تبدیل به قدرت برتر می‌شود که امام و امت و مکتب در کنار یکدیگر قرار گیرند.

انتهای پیام/ بابک روزبه

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار