فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان:

محموله روغن‌های تقلبی در اصفهان کشف شد

سرهنگ «بساطی» از کشف که به شیوه متقلبانه و غیر بهداشتی در بطری‌های با مارک روغن زیتون اعلاء پر شده و قرار بود در بازار توزیع شوند خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵ - 01November 2023

محموله روغن های تقلبی در اصفهان کشف شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «حسین بساطی» فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران پاسگاه دشتی در حین گشت زنی در روستای حیدر اباد به یک دستگاه خودرو فولکس به رانندگی و سرنشینی یک زوج مشکوک و نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودر طی هماهنگی با مرجع قضائی از آن بازرسی کردند و در نتیجه ۹۶۰ کیلو گرم روغن مایع به همراه هزار و ۳۶۰ بطری خالی یک لیتری با مارک روغن زیتون اعلاء کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در بررسی صورت گرفته مشخص شد بطری‌های مذکور به شیوه متقلبانه و غیر بهداشتی از روغن‌های معمولی و غیر مجاز پر شده و قرار بود در قالب روغن مرغوب و اعلای زیتون در بازار توزیع شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله مشکوفه را ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند اظهار داشت: در این رابطه خودرو توقیف و متهمان نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار