فرمانده انتظامی شهرستان ساری خبر داد؛

دستگیری ۳ مخل نظم و امنیت عمومی در ساری

سرهنگ «حسن زاده» از دستگیری ۳ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در شهرستان ساری خبر داد.
کد خبر: ۶۲۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ - 22October 2023

دستگیری ۳ مخل نظم و امنیت عمومی در ساریبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «عبدالله حسن زاده» فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام امت حزب الله تعداد ۳ نفر از اراذل و اوباش نوظهور در ساری، موضوع در دستور کار ماموران یگان فوریت ۱۱۰ و کلانتری ۱۴ قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، بلافاصله ماموران فوریت یگان ۱۱۰، کلانتری ۱۴ این شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در عملیاتی ضربتی متهمان را زمینگیر کردند.

سرهنگ حسن زاده از دستگیری این افراد که با ایجاد شرارت، درگیری و تخریب شیشه خودرو‌ها موجب رعب و وحشت مردم و ساکنان بومی منطقه شده بودند خبر داد و اظهار داشت: در بررسی به عمل آمده از متهمان تعداد ۳ قبضه سلاح سرد از نوع شمشیر کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساری با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان، اجازه سلب آسایش و آرامش مردم را به کسی نخواهد داد و کسانی که بخواهند به هر نحوی موجب رعب و وحشت در بین مردم شوند قطعا با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار