مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین:

آرامش و آسایش جامعه، مرهون جانفشانی‌های پرسنل فراجا است

سرهنگ امیری مقدم گفت: آرامش و آسایش جامعه، مرهون جانفشانی‌های پرسنل فراجا است و مردم قدردان زحمات و ایثارگری‌های نیروی انتظامی هستند.
کد خبر: ۶۲۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ - 17October 2023

آرامش و آسایش جامعه، مرهون جانفشانی‌های پرسنل نیروی انتظامی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در دیدار با سردار سرتیپ دوم «علی ابراهیمی» فرمانده انتظامی استان که امروز (سه‌شنبه) در ستاد فرماندهی فراجای قزوین برگزار شد، با بیان اینکه جنگ ادامه دارد و دفاع همچنان باقی است، اظهار داشت: امروز دشمن قلب جوانان را نشانه رفته و وقتی گلوله‌های دشمن به قلب جوان ایرانی اصابت کند، وی را از مسیر اصلی‌اش دور می‌کند، پس در بحبوحه جنگ هستیم و باید آماده دفاع باشیم.

وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در ایجاد آرامش و آسایش در جامعه، گفت: کارکنان نیروی انتظامی، سربازان گمنامی هستند که حتی در ایام تعطیلات به ایجاد نظم و آرامش در جامعه کمک می‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ابراز کرد: مردم قدردان زحمات نیروی انتظامی هستند، چرا که امنیت مثل هوا است و نیروی انتظامی در واقع به مردم کمک می‌کند که در هوای پاک تنفس کنند.

در ادامه سردار سرتیپ دوم «علی ابراهیمی» ضمن آمادگی کامل نیروی انتظامی در همکاری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین به منظور اجرای کلیه برنامه‌های مرتبط با حوزه حفظ آثار دفاع مقدس، این همکاری و تعامل را مایه مباهات و افتخار نیروی انتظامی استان خواند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار