امام جمعه تربت جام:

هفته فراجا فرصتی برای قدردانی از خادمان نظم و امنیت است

حجت‌‌الاسلام «اسلامی» گفت: هفته انتظامی فرصتی برای بازخوانی تلاش‌ها و مجاهدت‌های انتظامی در میدان برقراری نظم و امنیت در بستر جامعه است چراکه نعمت امنیت زیرساخت فعالیت‌ در همه عرصه‌ها است.
کد خبر: ۶۲۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ - 07October 2023

هفته فراجا فرصتی برای قدردانی از خادمان نظم و امنیت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، همزمان با سومین روز از هفته انتظامی مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح تربت جام با حضور اعضای شورای تامین شهرستان، معتمدین، جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، در میدان‌ صبحگاه قرارگاه فرماندهی انتظامی تربت جام برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ «حسین اسلامی» امام جمعه تربت جام در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فراجا و قدردانی از از زحمات جان‌برکفان انتظامی اظهار داشت: هفته انتظامی فرصتی برای بازخوانی تلاش‌ها و مجاهدت‌های انتظامی در میدان نظم و امنیت در بستر جامعه است چراکه نعمت امنیت زیرساخت فعالیت‌ در همه عرصه‌ها است.

وی افزود: نیروی انتظامی با مجاهدت و ایثاری‌گری حق بزرگی بر ملت ایران دارند و این حق حیات است. هرگز نباید خدمات انتظامی را نادیده بگیریم.

امام جمعه تربت جام تصریح کرد: جان‌برکفان انتظامی در مواجهه با دشمنان با اقتدار هستند، در تعامل با مردم با محبت و در مواجهه با قانون‌شکنان نظم و امنیت با صلابت برخورد می‌کنند تا نظم و امنیت همچنان در جامعه برقرار و پایدار باشد.

امامی تصریح کرد: تخریب چهره نیروهای مسلح در اذهان عمومی، راهبرد دشمن در جنگ رسانه‌ای است که بصیرت مردم و شناخت آن‌ها نسبت به کارکنان خدوم نظامی و انتظامی این توطئه‌ دشمن را خنثی می‌کند.

وی در پایان تأکید کرد: فراجا نوک پیکان برخورد با اخلال‌گران نظم و امنیت است؛ بر همین اساس آحاد جامعه باید در برقراری و تقویت امنیت و نظم جامعه با کارکنان فراجا همکاری کنند.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای انتظامی و مجاهدان، خادمان و مدیران برتر انتظامی، خیرین و دانش آموزان ممتاز انتظامی در تربت جام تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار