مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

نیروی انتظامی مظهر امنیت، اقتدار، رأفت و رحمت نظام اسلامی است

در پیام سردار مرادحاجتی آمده است: نیروی انتظامی به عنوان مظهر امنیت و آسایش، اقتدار و رأفت و رحمت نظام اسلامی و دژ مستحکم امنیتی کشور در برابر مجرمان و قانون شکنان است.
کد خبر: ۶۲۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶ - 05October 2023

نیروی انتظامی مظهر امنیت، اقتدار، رأفت و رحمت نظام اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی فرا رسیدن هفته فراجا و ایام پاسداشت مجاهدت‌ها و حماسه سازی‌های بزرگ و امنیت آفرین فراجا را به فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی خوزستان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

هفته نیروی انتظامی، فرصت مغتنمی برای پاسداشت زحمات و تجلیل از خدمات نیروی مقتدر و با صلابتی است که نام پرافتخار آن به عنوان مظهر امنیت و آسایش، اقتدار و رأفت و رحمت نظام اسلامی و دژ مستحکم امنیتی کشور در برابر مجرمان و قانون شکنان در اذهان تداعی می‌کند.

دلاور مردان جان بر کفی که با تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر و سلحشوری‌های بی وقفه خود، زمیـنه اقتدار و امنیت کشور را فراهم می‌نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثـارگران عزیز فراجا، فرارسیدن هفـته نیروی انتظامی را به فرماندهان و پرسنل شجاع و زحمتکش فرماندهی انتظامی استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده و با قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزنده آن نیرو در راه تأمین و استقرار نظم و امنیت درکنار دیگر نیروهای مسلح اعلام داشته و امیدوارم که این عزیزان مقتدر و دلسوز ملت در انجام وظایف و رسالت‌های خطیر کاری و نیز فراهم ساختن زمینه‌های پیشرفت و توسعه روزافزون پایتخت دفاع مقدس، موفق و سربلند باشند و توفیق الهی قرین راهشان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار