رئیس پلیس آگاهی فراجا مطرح کرد؛

پیدایش ۱۴۰ نفر از گمشدگان راهپیمایی اربعین

سردار قنبری گفت: بیش از ۱۴۰ نفر از گمشدگان راهپیمایی اربعین در کمتراز شش ساعت با استفاده از سامانه‌های اطلاعاتی وابزارهوشمند پیدا شدند.
کد خبر: ۶۱۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ - 12September 2023

پیدایش ۱۴۰ نفر از گمشدگان راهپیمایی اربعینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی اظهار داشت: پلیس آگاهی اقدامات گسترده‌ای را در برقراری نظم و آرامش و تامین امنیت زائرین اربعین انجام داده است که زمان شروع اجرای این ماموریت از ۲۶ مرداد ماه سال جاری بود.

سردار قنبری با بیان اینکه مسئولیت پلیس آگاهی در قرارگاه اربعین حسینی فراجا مبارزه با سرقت است، افزود: استفاده از پلاک خوان‌ها وسامانه‌های مانیتورینگ در رصد خودروها، باعث کنترل وقوع سرقت در مرز‌ها شد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به فعال سازی ستاد افراد گمشده در پایانه‌های مرزی، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۴۰ نفر از گمشدگان راهپیمایی اربعین از کودکان تا افراد کهنسال در کمتر از ۶ ساعت با استفاده از سامانه‌های اطلاعاتی و ابزار هوشمند پیدا شدند.

وی با بیان اینکه به منظور پیشگیری از بروز سرقت‌های احتمالی از موکب‌ها و سایر اماکن و ابنیه موجود در راهپیمایی اربعین، طرح‌های پیشگیری از وقوع سرقت اجرا شد، گفت: استفاده از آخرین سامانه‌ها وسیستم‌های پایش و ارزیابی درکنترل مجرمان از جمله اقدامات مهم دیگر این پلیس در پایانه‌های مرزی می‌باشد.

سردار قنبری با تاکید بر اینکه اشراف کامل اطلاعاتی بر مرزها، باعث ایجاد فضایی امن در ماموریت اربعین شد، گفت: خدمت به زائران آقا ابا عبداله الحسین (ع) توفیق بزرگی است که از همین جا به همه کاراگاهان زبده پلیس آگاهی که در این مراسم شبانه روز پای کار آمدند و خالصانه از هیچ کمکی دریغ نکردند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار