رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی خراسان رضوی:

حرکت در مسیر شهدا آرمان حقیقی ملت ایران است

حجت‌الاسلام «رامیار» گفت: حرکت در مسیر شهدا و ادامه راه آنان که در خدمت به مردم در حوزه‌های مختلف ار جمله امنیت تجلی پیدا می‌کند مهم‌ترین تکلیف و آرمانی حقیقی برای آحاد جامعه است.
کد خبر: ۶۰۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ - 10August 2023

حرکت در مسیر شهدا آرمان حقیقی ملت ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «علیرضا رامیار» رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی خراسان رضوی در مراسم یادبود شهدای فراجا در سال ۱۴۰۲ که در ستاد انتظامی شهرستان سبزوار برگزار شد، ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه شرعی همگان عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از اهداف حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام احیای این فریضه واجب است و ایشان به‌عنوان شهید راه آزادگی و احیاکننده امر به معروف و نهی از منکر هستند؛ بر همین اساس حرکات و رفتار ما باید الگوبرداری از منش و سیره حسینی باشد.

وی با قدردانی از برگزاری یادواره شهدای فراجا در سال ۱۴۰۲، گفت: حرکت در مسیر شهدا و ادامه راه آنان که در خدمت به مردم در حوزه‌های مختلف ار جمله امنیت تجلی پیدا می‌کند مهم‌ترین تکلیف و آرمانی حقیقی برای آحاد جامعه است.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان خراسان رضوی تأکید کرد: فراجا در اقصی نقاط کشور در اجرای وظایف و مأموریت‌های محوله با روحیه ایثار و شهادت‌طلبی خدمات ارزنده‌ای در راستای برقراری نظم و امنیت پایدار ایفا کرده است.

رامیار ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸ نفر از کارکنان فراجا در راه برقراری امنیت تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران به فیض شهادت نائل آمده‌اند.

وی در پایان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون شهدا تثبیت شده و قداست یافته؛ بر همین اساس آنچه مهم است حفظ راه شهدا و پاسداری از خون شهداست که وظیفه‌ای همگانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار