در آیین تکریم بازنشستگان فراجای خراسان رضوی مطرح شد؛

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: استفاده از تجارب بازنشستگان فراجا، پویایی سازمان را به‌همراه دارد

سردار «تقوی» گفت: تجارب بازنشستگان، سرمايه‌ای ارزشمندی برای فراجاست؛ بر همین اساس برای پويایی سازمان بايد در حفظ اين سرمايه‌های گرانقدر تلاش و ممارست کرد.
کد خبر: ۶۰۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ - 16July 2023

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: استفاده از تجارب بازنشستگان فراجا، پویایی سازمان را به‌همراه دارد به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در آیین تکریم بازنشستگان فراجا که به مناسبت روز گرامیداشت خانواده و بازنشستگان در کانون وابستگان فراجا استان برگزار شد، اظهار داشت: بیست و پنجم ذی الحجه روز نزول سوره «هل اتی» در شأن خانواده حضرت رسول اکرم (ص) و روز خانواده و تکریم بازنشستگان را گرامی می داریم.

وی افزود: بازنشستگان فراجا سرمایه‌ای گرانبها در پایداری نظم و امنیت هستند و اقتدار و سربلندی امروز کشورمان مرهون ازخودگذشتگی و ایثار و جهاد خدمت آن‌ها و همه دلسوزان نظام مقدس اسلامی بوده و پاسداشت این ارزش والا، تکلیف و وظیفه‌ای خطیر است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: بازنشستگان مرواريدهای باارزش سازمان فراجا هستند و نبايد از تجارب ارزشمند آن‌ها به راحتی گذر كنيم. تجربه بازنشستگان، گنج و سرمايه ارزشمندی برای فراجا محسوب می‌شود و برای پويایی سازمان بايد در حفظ اين سرمايه‌های گرانقدر تلاش و ممارست کرد.

سردار تقوی خاطرنشان کرد: بازنشستگان دارای تجارب مفيد و ارزنده‌ای هستند كه در شرايط بسيار سخت بدست آورده‌اند، بنابراين استفاده بهينه از اين تجارب ارزشمند می‌تواند در ماموريت‌ها و ساير اقدامات كارساز باشد‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار