در پی سیل، رانش زمین، ریزش کوه و مسدود شدن جاده چالوس از شب گذشته؛

بسیجیان جهادگر البرز همچنان، پای کار بازگشایی جاده چالوس و خدمات رسانی به سیل زدگان هستند

بسیجیان جهادگر و پاسداران استان البرز همچنان، پای کار بازگشایی جاده چالوس، خدمات رسانی به سیل زدگان و حادثه دیدگان جاده چالوس هستند.
کد خبر: ۵۹۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹ - 09June 2023

بسیجیان جهادگر البرز همچنان، پای کار بازگشایی جاده چالوس و خدمات رسانی به سیل زدگان هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، بسیجیان جهادگر استان البرز در پی باران بهاری عصر دیروز هجدهم خردادماه در بخش‌هایی از استان البرز که منجر به بروز سیل، آبگرفتگی معابر، رانش زمین، ریزش کوه و مسدود شدن جاده چالوس و محبوس شدن عده‌ای زیادی از هموطنان و مسافران در این جاده شد، از شب گذشته با اهتمام جهادی پای کار امداد و نجات مصدومان، بازگشایی جاده چالوس و خدمات رسانی به شهروندان محبوس در این محور کوهستانی هستند.

بسیجیان جهادگر سپاه ناحیه امام باقر (ع) جاده چالوس از دیروز تا لحظه تنظیم خبر در بعداز ظهر امروز نوزدهم خرداد ماه در حال پاکسازی و بازگشایی جاده چالوس، امداد رسانی به مصدومان و کشف و نجات گمشدگان و مصدومان احتمالی در این جاده هستند.

از عصر دیروز از حدود ساعت ۱۹ که حدفاصل تونل‌های پنجم، ششم و هفتم محور کرج به چالوس (کندوان)، به علت بارش شدید باران و رانش زمین کوه شروع به ریزش کرد جاده چالوس مسدود شد و جمع کثیری از هموطنان در این محور محبوس شدند و‌ به همین سبب بلافاصله عوامل بخشداری آسارا؛ گروه‌های جهادی بسیجیان سپاه ناحیه امام محمدباقر (ع) آسارا به همراه عوامل هلال احمر، اداره‌ی برق و عوامل شهرداری آسارا به سبب خدمات رسانی و رفع مشکلات موجود در محل حاضر شدند که در نتیجه اقدام‌های آن‌ها از حدود ساعت چهار بامداد محدوده بین تونل پنج و شش که منتهی به آزاد راه تهران می‌شود، گشایش یافت و حدود ۲۰۰ خودروی محبوس شده در این محدوده موفق به خروج از این مسیر شدند.

همچنین بسیجیان ناحیه امام باقر (ع) جاده چالوس با خدمات رسانی به حدود ۱۵۰ خودروی محبوس شده دیگر در تونل ۳و۵ موفق شدند سرنشینان آن‌ها را با سلامت از طریق اتوبوس‌های پیش‌بینی شده، از مسیر آزاد راه به مناطق امن و منازلشان منتقل کردند.

گروه‌های جهادی منطقه جاده چالوس همچنین ضمن توزیع آب آشامیدنی، موادخوراکی و پتو بین شهروندان محبوس در جاده چالوس، بستر اسکان موقت تعدادی از آن‌ها را در مساجد و مدارس شهر آسارا مهیا کردند.

تلاش‌ها برای رفع کامل انسداد جاده چالوس و شناسایی و کشف مصدومان احتمالی با اهتمام بسیجیان جهادگر منطقه آسارا همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار