عیادت جانشین فرمانده کل انتظامی کشور از مجروحان حادثه تروریستی سراوان

سردار رضایی به همراه فرمانده مرزبانی فراجا از مجروحان حادثه تروریستی سراوان عیادت و از نزدیک در جریان روند درمان و بهبودی آن‌ها قرار گرفت.
کد خبر: ۵۹۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹ - 23May 2023

عیادت جانشین فرمانده کل انتظامی کشور از مجروحان حادثه تروریستی سراوانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده فراجا به همراه سردار «احمدعلی گودرزی» از مجروحان حادثه تروریستی سراوان، استواریکم «مجتبی کهخا جوان» و گروهبانیکم «رضا برجی» عیادت و از نزدیک در جریان روند درمان و بهبودی آن‌ها قرار گرفت.

در این دیدار سردار رضایی از کارکنان به عنوان سرمایه اصلی سازمان یاد کرد و گفت: صحت و سلامتی کارکنان و ارتقاء روحیه آنان نقش مهمی در کیفی سازی ماموریت‌های مرزبانی دارد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور ضمن دعا و آرزوی سلامتی برای شفای کامل این عزیزان از خداوند متعال، افزود: باید برای حفظ و صیانت ازکارکنان تلاش شود و از صدر اسلام تاکنون عیادت مریض و دیدار او از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و عیادت از بیمار رضایت خدا را به همراه خواهد داشت.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه ضمن استماع درخواست همکاران مجروح که اکنون در حال سپری نمودن دوران درمان می‌باشد دلجویی و دستورات لازم را در جهت تسریع در روند درمان آن‌ها صادرکرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها