امام جمعه اردبیل:

قوای سه‌گانه به بیانات رهبر انقلاب درباره مبارزه با فساد لبیک بگویند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل« حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی» از قوای سه‌گانه خواست به فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره مبارزه با فساد لبیک بگویند.
کد خبر: ۵۸۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴ - 06May 2023

قوای سه‌گانه به بیانات رهبر انقلاب درباره مبارزه با فساد لبیک بگویند/// لطفا ورودی متن را اصلاح کنیدبه گزارش خبرگزاری دفاع‌پرس از اردبیل،  حجت‌الاسلام والمسلمین «سید حسن عاملی» در خطبه‌های دیروز نماز جمعه  اردبیل با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگران تصریح کرد: تکرار کلمه اژدهای هفت سر درباره فساد توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی سرافکندگی بزرگی برای مجموعه‌های مسئول در برابر فساد است.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی اضافه کرد: آیا وقت آن نرسیده که دستگاه‌های نظارتی و امنیتی حمله مقدس خود را بر مظاهر بی‌عدالتی و فساد شروع کنند. در این خصوص باید مجلس پیش قدم شود و محرومیت بزرگ برای خودش درست کند تا همه یقین کنند که مجلس عزم بزرگ برای مبارزه با مظاهر فساد دارد.

امام جمعه اردبیل تاکید کرد: مجلس نه تنها باید حق خاص و امتیاز خاص برای خود قائل نشود بلکه به کف برخورداری‌ها اکتفا کند و از آن بالاتر با احصاء گلوگاه‌های فساد قوانین مناسب با آن را تصویب کند.

وی خاطرنشان کرد: مناصب بانکی، مراکز مالی ، هلدینگ‌های دولتی، انحصارات  ومجوزات گمرکات باید تحت شدیدترین نظارت‌ها و سخت‌گیری‌ها قرار بگیرند و اگر به این خیرخواهی‌ها عمل شود قطعاً یک سیستم هوشمند شکل می‌گیرد و مثل دستگاه لرزه‌نگار تکلیف کوچک‌ترین ارتعاشات مالی را مشخص می‌کند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل گفت: ۲ طایفه به ملت ما عذرخواهی بزرگ بدهکارند؛ اول کسانی که در داخل کشور در موضوع مسمومیت، نظام اسلامی را متهم کردند و گفتند مسمومیت کار نظام است و دوم اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها هستند ، ۱۵ سال دولت بریتانیا نفیس‌ترین اطلاعات هسته‌ای ایران را در اختیار آلمان، آمریکا و اسرائیل گذاشت و به تمام سرویس‌های جاسوسی کشورهای اروپایی و آمریکا فخرفروشی کرد تا اینکه این هفته روزنامه نیویورک تایمز همه را در حیرت فرو برد و گفت جاسوسی که دولت کبیر بریتانیا به آن افتخار می‌کرد همان معاون اسبق وزیر دفاع ایران بود که ایران او را کشف و اعدام کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: بعد از اعدام او، اروپا و مخصوصاً انگلستان به‌شدت عصبانی شده و از همان زمان تحریم‌های افراد و شرکت‌ها را تشدید کردند وادامه می‌دهند آیا اکنون عرضه عذرخواهی دارند؟ حیاء و حریت سرآمد تمام فضیلت‌های انسانی است کسی و دولتی که این دو را ندارد قطعاً ترسناک است و دست به هر جنایتی می‌زند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار