محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در سنندج اعلام شد

سرهنگ «مرادی» از محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در سنندج خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ - 14April 2023

محدودیت های ترافیکی روز جهانی قدس در سنندج اعلام شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ «برزو مرادی» رئیس پلیس راهور کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محدودیت ترافیکی از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۵ فروردین تا پایان مراسم راهپیمایی اعمال می شود.

وی افزود: این محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در تمامی معابر منتهی به سمت میدان آزادی و خیابان حضرت امام (ره) و از سه راه حبیبی به سمت مسجد جامع سنندج اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه کردستان ادامه داد: رانندگان می توانند از بلوار کردستان، خیابان اردلان و همچنین خیابان های مردوخ جنوبی و جامی به عنوان مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

سرهنگ مرادی تاکید کرد: همشهریان شب قبل از مراسم، از پارک خودرو در مسیر خیابان امام(ره)، سه راه حبیبی و خیابان شهدا جنوبی خودداری کنند چرا که در صورت مشاهده، خودروهای متوقف شده با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.

وی از شهروندان خواست ضمن همکاری با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی، از اصرار برای تردد در مسیرهایی که زمان برپایی مراسم راهپیمایی ممنوعیت تردد دارند، خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور کردستان ادامه داد: طرح محدودیت ترافیکی برای سهولت شهروندان و حضور هرچه پرشور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس اعمال می شود.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج از ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود و راهپیمایان مسیر خیابان فردوسی به سمت میدان انقلاب، خیابان امام و سه راه حبیبی را طی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار