فرمانده نیروی دریایی سپاه خبر داد؛

سازماندهی ۶۵۰ ناوگروه با بیش از ۱۵هزار شناور در نیروی دریایی سپاه

سردار تنگسیری با بیان اینکه ۶۵۰ ناوگروه با بیش از ۱۵ هزار شناور در نیروی دریایی سپاه سازماندهی شده است، گفت: با حمایت و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمانده ستاد کل نیرو‌های مسلح و سپاه این ناوگروه‌ها قدرت مردم در مقابله با تهدیدات دشمن را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۵۷۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷ - 07February 2023

۶۵۰ ناوگروه با بیش از ۱۵هزار شناور در نیروی دریایی سپاه سازماندهی شده استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران روز (سه‌شنبه) در حاشیه برگزاری رژه دریایی شناور‌های مردمی در رودخانه اروند که به مناسبت سالگرد عملیات والفجر هشت برگزار شد، در گفت‌وگویی اظهار داشت: این ناوگروه‌ها با حمایت و پشتیبانی رهبر معظم انقلاب، و فرمانده ستاد کل نیرو‌های مسلح و سپاه، تشکیل شده‌اند که قدرت مردم را در مقابله با تهدیدات دشمن نشان می‌دهد.

سردار تنگسیری قدرت مردم در مقابله با تهدیدات را شگفتی ساز دانست و افزود: در محاصره و شکست حصر آبادان و عملیات‌های نظامی والفجر هشت و خیبر در دوران دفاع مقدس، نقش مردم بسیار پررنگ بود.

همزمان با سالروز عملیات والفجر ۸ رژه بسیج دریایی با حضور ده‌ها لنج و قایق صیادی مردمی روز سه‌شنبه در اروندرود برگزار شد. این رزمایش با حضور بخشی از نیرو‌هایی مردمی در منطقه سوم دریایی سپاه در اروندرود برگزار شد.

عملیات والفجر ۸، بهمن سال ۱۳۶۴ با رمز مقدس یازهرا (س) از نخلستان‌های اروندکنار آبادان آغاز و با عبور رزمندگان اسلام از رودخانه خروشان اروند، منجر به فتح شهر فاو عراق و مناطق اطراف آن شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار