معاون هماهنگ‌کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه:

شکست دشمن از آثار روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران است

سردار «صادقی» با بیان اینکه دشمنان به ویژه مقامات آمریکایی معترف هستند که هر آنچه تاکنون هزینه کرده‌اند، بی‌نتیجه بوده است، گفت: این شکست دشمن از آثار روحیه شهادت‌طلبی و برکت وجودی شهدا و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۵۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ - 11November 2022

شکست دشمن از آثار روحیه شهادت طلبی ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «حسین رضا صادقی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه در مراسم بیست و پنجمین یادواره ۱۲ تن از شهدای والا مقام و مدافعان حرم شهرستان نکا در روستای شهاب الدین اظهار داشت: اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران در مقابل دشمنان است.

وی افزود: آثار و برکات وجودی شهدا باید برای همیشه مورد توجه آحاد جامعه باشد و فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه‌ای گرانبها است.

سردار صادقی اظهار داشت: هر قدمی که شهدا در میدان مبارزه برداشتند، درسی است که می‌تواند کشور و جامعه را به اهداف اصلی خود برساند و با توجه به گذشت زمان باید از این فرصت‌ها استفاده بهینه صورت گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه شهدا با خدا معامله کردند و همواره زنده هستند، خاطرنشان کرد: پرونده شهدا هیچ زمانی بسته نخواهد شد و به برکت جانفشانی شهدا، امروز ملت ایران در مقابل تمام ابرقدرت‌های دنیا عزتمند و مقتدر ایستاده است.

سردار صادقی گفت: دشمنان به ویژه مقامات آمریکایی معترف هستند که هر آنچه تاکنون هزینه کرده‌اند، بی‌نتیجه بوده و این شکست دشمن از آثار روحیه شهادت طلبی و برکت وجودی شهدا و انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه تصریح داد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا یکی از نیاز‌های لازم و ضروری در عصر حاضر به شمار می‌رود.

وی افزود: شهدا با جایگاه و مقامی که دارند، به حال کسانی که با اخلاص در میدان مجاهدت حضور دارند و ایثارگری می‌کنند، غبطه می‌خورند و باید بدانیم که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره)؛ انقلاب اسلامی ایران مقدمه استقرار دولت کریمه امام زمان (عج) است.

سردار صادقی، انقلاب اسلامی ایران را طلعت و ظهور صغری دانست که از سال ۵۷ شروع شده و باید برای رسیدن به طلعت کبری و ظهور حضرت، ولی عصر (عج) و استقرار حکومت جهانی اسلام، بیش از پیش مجاهدت و تلاش کنیم و رایحه این طلعت به مشام کسانی می‌رسدکه دل در گرو اسلام و امام زمان دارند.

وی تأکید کرد: تبیین مسیر حق و مسیر شهدا وظیفه اصلی ماست و اینکه حاج قاسم بار‌ها می‌فرمود «ما ملت امام حسینیم»، به این دلیل بود که مسیر امام حسین (ع) حق است و هرکسی در این مسیر نباشد، هیچ توفیقی در دنیا و آخرت نخواهد داشت.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ۲ نمونه از مصادیق انقلابیون مثبت و منفی را تشریح کرد و گفت: انقلابی مثبت کسی است که در تمام لحظات سخت با جان و دل به میدان آمده و هیچ ادعایی ندارد و همواره خود را مدیون انقلاب می‌داند، مانند آن خانواده‌های چندشهیدی که باز هم می‌گویند ما برای انقلاب هیچ کاری نکرده ایم.

وی عصبانیت و کینه توزی دشمنان و نیز توطئه‌های مختلف فتنه انگیزی نا امن کردن کشور از سوی دشمنان را نشان ضعف آنان دانست و گفت: هرچه به ظهور نزدیک‌تر می‌شویم دشمنی دشمنان بیشتر خواهد شد بنابراین باید با بصیرت بود و همواره به جهاد تبین پرداخت و از خط امامین انقلاب خارج نشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها