فرمانده سپاه عاشورا:

مسئولان با حل مشکلات زمینه سوءاستفاده دشمنان را بگیرند

سردار «عباسقلی‌زاده» گفت: مسئولان باید ‌تلاش کنند با خدمت به مردم و حل مشکلات کشور زمینه سوء استفاده از دشمنان را بگیرند.
کد خبر: ۵۵۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ - 08November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورا امروز (سه‌شنبه) در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مراغه اظهار داشت: مردم ایران در حوادث اخیر با روحیه شهادت‌طلبی به میدان آمدند و به پیروزی رسیدند. دشمن در قضایای اخیر خواست با استفاده از تحریک احساسات جوانان دختر و پسر کشور به ایران ضربه بزند اما بار دیگر ناکام شد.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی امنیت‌آفرینان اضافه کرد: نیروهای مدافع امنیت استان در بسیج، با صبر در تجمع‌های اخیر ۶۹ نفر مجروح و یک نفر شهید تقدیم کردند اما اجازه ندادند حتی به یک نفر از جوانان این سرزمین آسیبی برسد.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه دشمن همچنان در صدد تحریک افکار عمومی علیه انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: همدلی و وحدت تنها راه غلبه بر دشمنان است. مسئولان باید ‌تلاش کنند با خدمت به مردم و حل مشکلات کشور زمینه سوء استفاده از دشمنان را بگیرند.

حجت‌الاسلام «محمدتقی پورمحمدی» عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه هم در این مراسم گفت: با وجود توطئه‌های شبانه روزی دشمنان انقلاب ایران اسلامی از کشورهای امن در جهان است.  پاسداران انقلاب امروز جا پای شهدا، ایثارگران و رزمندگان گذاشته‌اند و در سنگر آن‌ها خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیروهای مسلح به عنوان یک دست واحد در خدمت امنيت کشور هستند افزود: بنا به احادیث معصومین (ع) خدمت در لباس نیروهای مسلح برای تامین نظم و امنیت کشور عبادت است.

«داود اسدیان» فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این مراسم اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی بسیج در همه عرصه‌ها به مردم خدمت کرده است.

در این مراسم از خدمات چهار ساله سرهنگ پاسدار «سعید رشیدی» تجلیل و سرهنگ پاسدار «یحیی حیدری» به عنوان فرمانده سپاه مراغه معرفی شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار