علی شمخانی:

هیچ کشوری نمی‌تواند برای فلسطین تصمیم‌گیری کند/ هشدار نسبت به هرگونه اقدام تنش‌زا علیه منافع جهان اسلام

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با هشدار نسبت به تصمیمات آمریکا درباره شهر قدس گفت: هیچ کشوری نمی‌تواند با نادیده گرفتن حقوق مسلم مردم فلسطین برای این کشور اسلامی تصمیم‌گیری کند.
کد خبر: ۲۶۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷ - 06December 2017
هیچ کشوری نمی تواند برای فلسطین تصمیم گیری کند/هشدار نسبت به هرگونه اقدام تنش زا علیه منافع جهان اسلامبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به تصمیمات آمریکا در مورد شهر قدس نسبت به هرگونه اقدام تنش‌زا برعلیه منافع جهان اسلام هشدار داد.

وی گفت: کشورهای اسلامی به صورت متحد و یکصدا این توطئه را که نقض حقوق مردم مظلوم فلسطین و تداوم مسیر اشغالگری رژیم صهیونیستی است را محکوم کرده و قاطعانه با بهره‌گیری از مجموعه ظرفیت‌های سیاسی خود مقابل آن خواهند ایستاد.

امیر دریابان شمخانی تاکید کرد: با توجه به تبعات امنیتی و سیاسی هرگونه تصمیم در مورد شهر قدس مسئولیت بی‌ثباتی و ناامنی حاصل از این گونه اقدامات نابخردانه مستقیما بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا خواهد بود.

وی با بیان اینکه قدس شریف بخش لاینفک فلسطین است خاطرنشان کرد: هر نوع تصمیم گیری در مورد آینده این سرزمین در صلاحیت ساکنان اصیل و غیر مهاجر آن بوده و هیچ کشوری نمی‌تواند با نادیده گرفتن حقوق مسلم مردم فلسطین برای این کشور اسلامی تصمیم‌گیری کند.

شمخانی اقدامات ترامپ و هیئت حاکمه بحران ساز آمریکا را تسریع کننده فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد و افزود: قدس شریف پایتخت کشور اسلامی فلسطین است و دولت آمریکا نمی‌تواند با بحران سازی در مورد این شهر مقدس افکار عمومی جهانی را از شکست‌های حقارت بار در منطقه بویژه شکست تروریست‌های تکفیری مورد حمایت خود در سوریه و عراق  منحرف کند.

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار