مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اراک:

واقعه غدیر با هنرمندی 300 هنرمند در استان مرکزی بازسازی شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اراک گفت: واقعه غدیر خم وخطبه خوانی این روز بزرگ با همکاری 300 هنرمند استان مرکزی برای سال پنجم در اراک برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۵ - 20September 2016

واقعه غدیر با هنرمندی 300 هنرمند در استان مرکزی بازسازی شد

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی،حجت الاسلام عبدی در مراسم بازسازی واقعه غدیربا اشاره به اهداف برگزاری این آئین اظهار داشت: واقعه غدیر خم یکی از وقایع مهم تاریخ اسلام است که نقش مهم و تعیین کننده ای در ارتباط با بحث ولایت دارد و از این رو نیاز است که این واقعه همواره برای نسل های جوان تبیین و تشریح شود.

وی افزود: واقعه غدیر موضوعی نیست که مربوط به سال های گذشته باشد چراکه در جامعه امروز بینان ولایت فقیه در حکومت اسلامی دنباله رو و همسو با چارچوب غدیر است و به نوعی می توان این واقعه مهم تاریخی و معنوی را ادامه دهنده رسالت انبیاء و امامت دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اراک تصریح کرد: گرامیداشت و بزرگداشت این آئین در واقع پاسخ و راهکاری محکم به شبیخون فرهنگی وتمامی توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام عبدی با اشاره به پیروان حضرت علی(ع) گفت: عشق به ساحت مولای متقیان امروز توانسته نزدیک به 500میلیون پیرو واقعی در سراسر جهان را به وجود آورده که همگی آنها حب علی(ع) و اهل بیت ایشان را در سینه های خود پرورش داده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار